Lukijat

keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Oon tehny ystävistäni videon!

Oon niin innoissani!
No ainakin Tiuhti löytyi! Arvatkaa missä se oli... no se oli Palleron kanssa leikkimässä ja nyt heistä on tullut oikein hyvät kaverit ja vieläkin he varmaan leikkivät ja leikkivät! :)
Ainakin löysivät toisensa!


Nyt tulee video toivottavasti pidätte!

Sori jos sinun pandaasi ei löydy tai ehkä muutamasta, mutta minulla ei ollut kuvia juuri sinusta :(

Kivoja lukuhetkiä!

Tassuttain lili100 ja kommentoikaa videosta! :)

20 kommenttia:

  1. Lili millee sait ne kuvat menee tollee

    VastaaPoista
  2. Sitä on vähän vaikee selittää sillä sulla on erillainen, kuin mulla kun mulla on Windows xp.
    Mutta yritän neuvoa eli siellä jossain ylempää lukee Toiminnot paina sitä ja valitset Videosiirtymät, videotehosteista pystyy muuttamaan myös jotain! Toivottavasti tajusit ja auttoi! :)

    Tasuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  3. Joo löysin jo mutta kuinka kauan sun videoiden latauksessa kesti

    VastaaPoista
  4. Lili100 mahtavan kuvan oot ottanut musta just kun yökkään xD kiitos kuitenkin kun näin videossa, ajattelin tehdä saman tapaisen videon, näyttäisin hauskoja hetkiä ja kavereitani :) Katsotaan toteutuuko se ;) Okei kyllä toteutuu! Hyvä musa sun videos xD se on myös mun soittoäänenä kännykässä xD Ei muuta!
    T:Nimma

    VastaaPoista
  5. Avatar: Siinä kesti varmaan vaan minuutti :)
    Nimma: Juu kyllä oli hieno kuva xD
    Odotan innolla, että nään videosi! Videoita on aina kiva katsoa :) Ja kiitos kun pidit ja kommentoit myös avatar! :)

    Tassittain lili100 ♥

    VastaaPoista
  6. Mitä mä oon viikonpanda!? Voi kiitos, en ole ennen huomannut itseäni viikonpandana. :)

    VastaaPoista
  7. Juu, et ole kyllä varmaan huomannut sillä laitoin sen aika äskettäin :)

    VastaaPoista
  8. mite tehää video sil mul se vaa käsittelee sitä

    VastaaPoista
  9. Ai siis oletko tehnyt sen jo valmiiksi?
    Vai aloittamassa? :)

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  10. on valmis ja haluisin tehä kuvii yhdistelemäl videon

    VastaaPoista
  11. ja mite voi lisätä laulun siis mil ohjelmal teet nää

    VastaaPoista
  12. Teen Movie Makerilla :)Jos sun koneessa on jo se niin opettele vain käyttämään. Lisää kuvia ja sitten muokkaillet, että miten ne tulee ruutuun ja vaikka zoomilla yms. Jos koneessasi ei ole sitä sen voi ladata jos saat tai voit. Musiikin otan YouTubesta. :)
    Kerro jos jäi jotain epäselväksi :D

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  13. Kiitos Chuchu! Anteeksi en ole saanut otettua sinusta kuvaa, mutta olet minun hyvä ystäväni! ♥

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  14. jes mä olin siinä ja se oli hienosti tehty se video

    VastaaPoista
  15. :C teetkä joskus toistenkin jossa vois olla jotkut muut?

    VastaaPoista
  16. Vee ei päässy mut ei haittaa!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥