Lukijat

perjantai 28. lokakuuta 2011

Ghehehee ;)

Heii ;D

Pian on se kauan odotettu Halloween... se on vissiin maanantaina vai millon? :O
Mulla on jo paaaljon suunnitelmii tulevalle, gheheh hyvä pahis nauru mut ette saa tietää vielä.. mutta piakkoin ;P
Mutta tääpäs blogi täytti eilen 1 vuotta! Onnee blogi, kuinkaha oon jaksannu blogata? :D Pitäisköhän mun pitää Halloween bileet ja samassa tän blogin 1 w synttärit?

Nii ja panfus on tullu uusia asuja :) Disney asuja elokuvasta Monster Oy ja mun kone ei anna laittaa nyt kuvaa mutta kai te tiiätte ne ;)
Tänää oli myös kulttispäivä, oli ihan kivaa paitsi aika vaisua sori...
En kerro miks, koska oon menettäny yhen ystävän jonka näin viimeks tänää,
me ei enää jutella mutta toivottavasti hän on sit löytäny parempii :)
Mutta älkää sit tota murehtiko... onhan mul kamui ;D

Sit on kivaa kun te jaksatte kirjotella niitä blogeja, mä luen niitä sit tooosi paljon ;)
Luen useimmiten näitä lemppareita:
Loven, Anzun, Ariannan, Avan, Tillen, Nanon, Pokon, Sassen, Xalian, LauraGirlin, Prinssin, Juuson, Mollyn, Vaavin, Laten, Viljamin, Rosan, Toren, Empun, Negin, Jaden ja Panfu6b:n ja Hanskun blogeja! Tacktacktack ;-D

Mutta moro ♥

-Lilitzu

7 kommenttia:

  1. Onnea! Ja kiitti, kun olin tossa listassa <3 :-----)

    VastaaPoista
  2. Oho!Ihmettelin miten mun blogi on tossa vaik mun blogi on poistettu.0_0.No kiitti kumminki ku olin tos listas:))Ja Onnee Blogiiles:))
    T:Tore4

    VastaaPoista
  3. Onnee sun blogillesi! Ja kiva kun sanoit munkin blogin nimen tossa listassa :) Nähään panfussa joskus! Jos siis nähdään.. Mutta kyllä me nähdään. Ehkä.. Kylläme varmasti nähdään!

    LauraGirl

    VastaaPoista
  4. Onnee Lilitzu! Muutes, kirjotteleeko pikkusiili enää tääl?

    P.S. Liityin lukijaks, vihdoinkun osaan :). (Oon osannu aika kauankin, mutten oo jaksanu alka lukijaksi...)

    VastaaPoista
  5. Moi Lili!Päätin tulla ilmottamaan,että saatan tehä ComeBackin panfuun.Mutta en oo viel varma... Ilmotan vaikka sitte tänne ku oon tehny päätöksen
    T:Tore

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥