Lukijat

lauantai 3. joulukuuta 2011

Tupla tripla surullisia uutisia

Moooips ;)

Voi voi on tapahtunu paljon kaikkee... esim että mun kone meni rikki ja oon nytten iskän koneella, voin saada ehkä uuden mutta pitää tehä myös kotihommia (:
Siinä on yks syy miks mua ei oo näkyny...
ootte varmaan huomannukki että mua ei enää kauheesti näykkää panfus o.O
Nykyään menen panfuun ehkä vain kerran päivässä ;o Jos ees sitäkään.
Nykyään surffaan netissä muualla ja aion keskittyä kouluun ja irl elämään ;)
Toivottavasti tämä on ymmärretävää?

Surullisia uutisia..
Ella ja Max kirjottavat nykyään enää neljä kertaa viikossa! ;(
Nekin tsemppaavat kouluun :) Tää on toodella ymmärrettävää ja toivon että muutkin tajuavat tän että tässä on kyseessä nyt jatko elämästä :D

Hyvää joulunodotusta!
Teen ehkä piakkoin uuden yliksen, jos kone löytyy... koittakaa kestää.

Pörröisin tassuin,
Lilitzu (:

Ps. En voi laittaa tähän postaukseen kuvaa koska en oo omalla koneellani :S

6 kommenttia:

  1. Hyvää joulua Lili!!!! :)
    En ookkaan kommannu sulle pitkään aikaan... :(
    Harmi kun loppasit, mutta olithan sä sentään KKB ja pitkään sä bloggailit. Sulla on tosi paljon käviöitä blogissas! Onnea siitä huimasti!!!!! :) :) :)
    Kiva kun postasit oli kiva lukea! No mitäs sulle muuten kuuluu? Jos ehdt ja haluut voit lähettää komman takas mun blogiin tai sit tähän postaukseen. Mun olis siitä helpompi kattoo, mut miten haluut... ;)
    Kiva jos vastaat! :)
    <3<3<3<3<3<3<3: milla, Prinssi! :) ;) :D

    VastaaPoista
  2. Moi lili!! Voisitko liittyä mun ja panddan blogin lukijaks;) Osote on (panfun sivustolta) Panda255 ja Pandda12 PanfuBlogi

    Kiitti, Panda

    VastaaPoista
  3. Ihanaa Lilitzu!!!!
    Sait uuden koneen ja siis alat siis olemaan enemmän Panfussa, vai? Ihanaa, mutta on yksi juttu.....
    Näin kun olit kerran Panfussa sitten tiedätkö sen, että etsin sinut sieltä mun ystävistä. Piti paina näytä pandan porfiili, mutta painoinkin vahingossa poista ystävä!!! :S Mutta voidaan sopia tapaaminen niin korjataan tilanne. Tämä siis oli vahinko, en ikinä poistais sua ystäväistäni. Mäkin olen kaivannut sua ja toivottavasti nähdään kohta Panfun merkeissä! :)

    -Prinssi- :D

    VastaaPoista
  4. Moi lili <33

    ihana blogi!! Millä ohjelmalla sä teet yleensä videot?? ;O

    Panda

    VastaaPoista
  5. Hellurei! ;)

    Prinssi: Jeeep, nyt kaikki on paremmin blogin kannaltakin kun ennen :) Sovitaan vaan se tapaaminen, ootan innolla että nääään sut! ♥
    Niitä vahinkoja sattuu, varsinkin mulle :D
    Nähdään siis pian ;)

    Panda: Pandaa<3 Kiitos kiitos :) Teen videot Windows Movie Makerillä, mutta nyt kun on tää uus kone niin saapa nähä millä :'D Ja lukijaksi liityin juuri äskettäin, ihana blogi teillä!

    Lilitzu ♥

    VastaaPoista
  6. Kiva, että sulle käy tuo tapaaminen!
    Mäkin ootan innolla, että näen sut. :)
    Ehdota sä ensin joku aika niin katon onko mulla menoja sillon.
    Ja sun sanoen: "Nähdään siis pian ;)"

    -Prinssi- <3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥