Lukijat

maanantai 9. tammikuuta 2012

Öm... kertoisitteko mullekkin?

Voi hyvänen aika...
voitte varmaan mullekki kertoo miks ette enää kommentoi? o;
Mut mul on yks idis...jonka aion toteuttaa ehkä huomenna :'D Voin kertoo et siihen liittyy yks tv ohjelma ja näi :) Oon siis tääl keskellä yötä mutta ei ny oikee nukuttakkaa :D
Ja siis nyt mä oon päättänyt mun loppaamisen 99% 4. päivä helmikuuta ;P
Koska tänään kun oli panfussa, jotenkin oli masennettu tunnelma -.-' 
Ainakin mä tykkäisin viettää nää viimeset hetket panfus iha iloiten =)


Mut okei nyt kerron teen Panfu Putouksen, nyt vihdoin se tulee jonka piti tulla jo aaaajat sitten (: Mutta mul on vielä toi suunnittelu vähän kesken ;D Malttakaahan oottaa, mut voin kertoo että pian saatte kertoo osallistutteko jne.


Okmo, meen nukkuu Zzz.... :P


тαѕѕυттαιη: 
ℓιℓιтzυ ♥ ;ρ

10 kommenttia:

  1. Hei!
    Vastaus kysymykseen: Minä en ole ehtinyt kommentoida mutta pliide älä lopeta!

    Sinulla on niin ihana blogi...
    Mutta voisitko tehdä mulle yliksen?
    Muuten vapaat kädet paitsi lunta ois kiva näkyä:) Ja tietty pandoja:)

    VastaaPoista
  2. Blogiasi lukee moni, usko pois ;) Muutenkin minunkin blogissa on aivan hullusti kävijöistä, mutta silti ei paljon kommia. Älähän masennu, ihana bloggarimme ♥ Ja tota, kuulostaa jännältä toi Panfu putous... XD

    Osallistun,, njoo, jos ehdin :D

    Ja hyvä vinkki kommenttien saamiseen on tämä: Kommentoi toistenkin blogiin, niin kyllä ne jossain vaiheessa kommentoi sullekkin :D

    VastaaPoista
  3. Noras: Joo voin mä tehä! (: Laitan sen sit heti tänneee.... itse asiassa teen sen nytten :D

    Xali: Joo aina välillä lukee... jjeeep :D
    Kiitti, voitte varmaa kuvitella mitä siitä tulee XD

    Joo oishan se ihan kiva jos vaan PYSTYIS kommaaman :) Nyt pystyn mutten aina :/

    Mutta eiköhän nääki ajat oo multa pian ohitte ;)

    VastaaPoista
  4. lili et loppaa!♥ Sul on tosi ihana blogi ja oot muutenkin tosi kiva!! Älä loppaa pliiiis

    VastaaPoista
  5. Vilma: Juuuuh... en vaan oikeen saa tälle mitään
    (en vain enää kuulu panfuun) se ei oo kenenkään syy );
    Kiitos♥ Säkin oot tooosi kiva (=
    Toivottavasti me tavataan viel kerran ennen lähtöö ♥ (:

    Lilitzu ♥

    VastaaPoista
  6. Juu lili ihan varmasti tavataa! Pakko tavata! Nimittäin näin sut tänään Panfus ;)

    VastaaPoista
  7. Moi, Lilitzu♥!
    Kirjoitan kommentin aika myöhässä verrattuna siihen milloin kirjoitit tämän postauksen, on vain sanottavaa:
    Älä missään nimeesä loppaa. No sun päätöshän se ja jos katotaan mun sanat niin ne on 0%. Mutta silti, rakastan tätä blogia ja jos loppaat Panfun, ei mulla ole enää joka hetkistä iloa tulla Panfuun. Meinaan sitä, että odotan aina jos vaikka sattuisit olemaan Panfussa olisi ihana taas päästä juttelemaan. Jos loppaat blogin ja Panfun teen blogiini postauksen "Omistettu Lili100, hyvälle ystävälle". Oikeasti. Muistan vielä kun tapasimme, olit niin kiltti mulle. Ja 99% siitä, että meinaat lopata!? Ei, ei, ei, ei.... Hyvä sanoja kuvailemaan sua löytyis ihan mielin määrin, mutta siinä voi mennä aika kauan.... 99% on niin lähellä 100%, niin lähellä kuin vain voi olla! Tuo luku ei saa nousta yhtäkään senttiä!!!! Keksin susta pienen listan:

    • Ystävällinen
    • Auttavainen
    • Lohduttaa murheissa
    • Tosi ystävä
    • Maailma paras Lili100 / Lilitzu♥

    Noilla ja muillakin miljoonilla sanoilla mä sua kuvailisin ja sut näen.

    Suurilla ♥♥♥♥♥♥: milla, Prinssi♥☺

    VastaaPoista
  8. Voiih, oottepas ihania ♥
    Tässä tilanteessa en vain tiedä mikä on oikein ja väärin... :/
    Mutta sen tiedän että miten teenkään jään kaipaamaan teitä ainiaaksi, videonkin teistä sain jo tehtyä <3
    Ehkä se aika näyttää oikean suunnan... ;)

    Lilitzu ♥

    Ps. Prinssi, mulla on sua kauhea ikävä niin kuin kaikkia muitakin! Koska me oikein nähään? ♥ ;(
    Oot aivan ihana ♥

    VastaaPoista
  9. LILI! Mitä nää luulet? Sää oot mun best best friend ikuisesti ♥ :') En oo unohtanu sua ;o Sää oot vissii mut unohtanu. Mut aivan kamalaa ku loppaat! Mää en kestä :'( Ihana ulkoasu ♥

    Olit aina mulle tärkee =) ♥ Muistakko meijän jutut? :D :D Muistuu mielee =D Oot ihana ♥ kiva ♥ paras ♥ mahtava ♥ :) ;) Kaikkea. Mutmut oothan nää jo seiskalla! Mää ymmärrän sua :') Ollaanko me ennää bestiksiä? XDD No joo läppä, lovehan on sun besu.

    Mut; Oot ihgu ♥ Mun bff ♥ Elä unoha mua!! =) =) <3 Mut moikka rakas ♥!

    -Emppusi, joka haluaisi tavata sinut Panfussa. Järjestä edes jäähyväisbileet (:

    VastaaPoista
  10. Emppuuu ♥
    Pelkkä ajatuski niistä meiän jutuista xDD
    Ollaaaan me, ollaaan ja oikeesti
    me nähtii viimeks varmaa dinosaurusten aikaa,
    mut ei olla nähty ees ennen joulua eikä sen jälkeen eikä varmaan koko joulukuussa eikä marrasuussa?! ÄÄÄÄH!
    Voi hyvänen aika kui kova ikävä mul jo on <3 );

    Sua mä en voi ikiiki maailmassa unohtaa ♥ :')
    Ajatuski ois jo ihan älytön... huhuuhuh emppu XD
    Me nähään iiihan pian mä tunnen sen jo!
    Ja sä oot ihan samoja juttuja mulle kun mä sulle :')

    Love ya! <3
    lilitzu ♥

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥