Lukijat

lauantai 15. syyskuuta 2012

It's me!

Hey (-:
Aattelin nyt kirjotella minkälaista mun panfu life on panfussa ollut ! jne okei eli ei muuta ku lupruttelemaan ;) aattelin tehä tän sit niille jotka ei yhtää muista mua... tai ei vaan tiedä (:

I am lili100

Eli voi kutsua lilitzuks, liliks tai jollaki muulla lempinimellä joita en nyt yllävästi muistakkaa :) oon 14 v, oon panfuillut 770 päivää joka tekee yli 2 vuotta !! en ois ees uskonu että sillo ku sitä rupee nyt vasta laskee :o eli aloitin panfuilun 12 v... muistan vieläkin kaikki ekat taaperrukset ja siitä eteenpäin sitten :-) aluks hyvä ku jaksoin käydä ees panfussa, ja sen jälkeen sainki ystävii hirmusesti joita mulla onkin nyt 3804, ja kaikki aina sanoo että "jöö ehkä sulla onki noita ton verran kun pyydät kaikkia" not true! oikeestaan jos totta puhutaan hyvä ku oon ees 100 pandaa pyytäny ite, enkä enää jaksa hyväksyy kamupyyntöjä koska menee aina vartti aukasta toi kaverijuttu ja ettii joku... huoh ja nyt mitä tähän päivän on tultu panfussa vieläki semmone peruspanda tassutelija :)

Sitte kavereista! ehdottomasti aina forever never mun besu on: lovelynatalia joka on aivan liian ihana ollakseen totta :') joka on ollu mulla ku sisko ja äiti yhtäaikaa... ja mulla on sua iha liian kova ikävä :'(

ja toiseks: avatar joka oot aivan niin ku tähti poika, thanks u so much !

ja mulla on aivan liikaa muitakin, mutta tyhmää ruveta luettelemaan kaikki kun joku kummiskin valittaa "mis mä?" eeeeen voi millää muistaa enää puolen vuoden takaa :-D

esim. KataOmg, PandaPomo111, koala2000, nano, Prinssi, Tillervo, Jadetar, Andromeda, Hannah, Arianna, Lovelyemilia, Negrita, Nuppu_, Saswwlovsku, Tore4, Xalia ja miljooooooona muuta! oon tosi pahoillani jos sua ei lue tossa, kun en vain muista... s:

Sitten vielä yksi fakta, olen voittanut rakkaan siiluskani kanssa huhtikuussa 2011 kuukaudenbloggari palkinnon! En ois enää muistanu muuta ku selailin ton pandan vaatteita ja tavaroita, nii joku ihmee risukeppi sielä pongahti heti näkyviin XD 

Ei muuta! viettäkää oikee muksa syksy, pysykää lämpimänä, yrittäkää toki välttyä sairasteluilta ja muistakaa schooooooool teidän "rakas" työnne (: tuossa yks biisi, mistä diggaan ;)



  hellurei!

  syksyn sävelin,
  lilitzu ♥

1 kommentti:

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥