Lukijat

sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Ajatuskupla päässä, 2! :D MM-kisoihin viittaava!

Moiijj! (:

Mulla on täs nyt muutama idis, toteutettavaksi? ;))
Elikkäs muistelisimme niitä ihania pandoja, jotka ovat jättäneet panfun historiankirjaan, ihanan tassunpainalluksen (':

Jaahas ai millä tavalla? Mielestäni olisi ihana tehdä sellainen kirja minkä nimi olisi: Tassunjälkensä jättäneet ♥
Onko hyvä idis? Tarvitsen siihen nyt apua 2 asiassa!
Eli...

1. Luettelisitte niiden pandojen nimiä jotka ovat lopanneet! Ystävät siis! ;) Niin paljon kuin tiedätte, panfu ei olisi mitään ilman yhtä pandaa joka on/oli panfussa! <3

2. Kertoisitte lauseen ystävästä esim. Clouvi, olit mahtava ystävä muistan sinut aina... jne kerro vaikka yhteinen muistonne! :D

Tehdään tää kirja siis yhdessä, ja sitten vielä millä ohjelmalla voisin tehdä sen kirjan ja miten? Kiitos jos viitsitte auttaa lili raukkaa (:
Sitten toinen asia:

Panfu MM-kisat! Juu tää on tosi hyvä idis :'O
Eli toivoisin että voisitte ehdottaa lajeja! :) Ja kertokaa tottakai että osallistutteko! Mulla on jo muutama tässä, tarvitsen kisaajia, itse olen tuomari ja myös apupandoja jotka auttavat kisojen järkkäämässä esim. on suunnistusrasti xD No mutta niitten ei tarvitse olla juoksu ja nää perinteiset vaan ihan jokin muu! Vaikka ralli tai uinti.

Ylis ei oo valmis, kun mun mallipaperi katos! Voi pieru... niin toivon että on tullu 20 kommaa kun tuun xD haha oisin kyl maaaaailman kiitollisin panduskainen... :)

Tassuttain

ihkaaito.............
lili100, wowowowow! :D

Ps. Aika paljon Awardseja ollaan saatu! 6, tässä nimet joilta saatu:

MiniMouse
Jadetar
Negrita
Sasse
Lovelyemilia
ja
Annmary!

Sano jos oot antanu ja nimesi ;) Teen ne kyllä joskus juu ;P

Ps2. Mitähän mulla oli vielä joo ei mitää x)




4 kommenttia:

  1. Voi olla auttamas järkää noit sun kisoja :D

    Ja toi tassunjälkensä jättäneet. I love it! Ihana idea! Aletaan kaikki puuhailla sen kanssa!:)

    VastaaPoista
  2. Minä voin olla apupanda koska oon niin laiska että jaksa osallistua muuten
    -.-

    VastaaPoista
  3. Mä tuun apupandaksi

    Terkut, Panduska321

    VastaaPoista
  4. Moi lillukka ja pikkusiili! Prinssi täällä kirjottelee kommentteja. Annan teidän blogille Blog i like awardsin. Ootte varmaan saanu sen en tiiä, mut aattelin antaa kuitenkin teidän tosi tosi hienolle blogille tän:-) Voitte lukee ohjeet mun blogin postauksesta JOS ette vielä tiiä.
    Nähdään Panfussa!
    Tassuttain Prinssi!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥