Lukijat

tiistai 27. syyskuuta 2011

Kuukauden bloggarit! + avaruusoliojuttu :D +++ jotain jännääää!!!

 Mooi, en kerkee nyt paljoo kirjottelee, en ees kuvaa laittaa :'(
No mutta silti syyskuun parhaiksi bloggareiksi on valittu: Eks, Estella ja Anzu2! Onnee niin paljon että oikeen napa paukkuu xD napaaaaa joo mutta joo sitten on 99.98 prossaa varmaa et se avaruusolio tulee, en oo ees varma menikö luku oikeen tai laskeutuuko se, mutta ei sillä niin väliä! Tarkistakaa panfun blogista! ;)

Tassuttain,
lilinne jonka simä on pipi ):

En tiiä mikä mun silmää vaivaa, se on kipee ja tärisee niin kun elohiiri olis siel... mutta se on kestäny jo n. 3 päivää! Joten taidan mennä silmälääkärille ja sieltä suoraan hoitoon xD No en mä hoitoon mee vaan päiväkotiin no en mee sinnekkää, ois voinu verisuoni katketa mutta eipä oo. Jos siel olis kasvain, ja sitte tulis syöpä ja sitten mä kuolisin :D En mä kuole...

Oon ehkä vähän unen tarpees kun puhun sekavii jmfvdnfeiokdf heipati hei muistakaa vaihtaa vaipat :P Moikka, siel ei muuten oo roskaakaan! Mul on joku matotauti.. jos siel oiski perhonen? :O:O Siis mun silmäs tai koppakuoriainen tai vaikka panda... ken tietää? KAIKKI SELVIÄÄ SEURAAVAS JAKSOS! (jos sellasta on ees olemas)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥