Lukijat

sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Aika hyvästien ); + video teistä!

Noin, nyt ollaan päästy tänne asti...
Sanon vain että woooooou! Tää panfussa oleminen on ollu aivan mieletön kokemus!
En ois ikinä uskonu, että sain niin paljon ihania kamuja, joista nyt olisi aika päästää irti ):
Loppaukseeni on todella monta syytä, olen kasvanut yli panfusta, käyn enemmän moviestarplanetissa silloin kun koneella olen, vietän aikaani ystävieni kanssa, koulukiireitä ja kaikkee muuta! Mutta tottakai mulla jää teitä niiiiin hirmuisen kova ikävä! <3
Ootte aina ollu nii ihania, joka kerta kun teidän panfussa nään :')
Aina melkeen kattoon hyppään :D
Mutta nyt muita mutkitta, viimeinen video teistä! (:




Jos pitäisin vielä jäähyväisbileet? C:
Sitten voisin oikein kunnolla hyvästellä teidät pandat...♥
Jep mulla ei sitten ollu kaikista pandoista kuvia, mitkä oli siinä toisessa koneessa tietysti joten älähän suutu (:
Poko, mulla ei sitte ollu susta kuvaa :D


Tää tais olla tässä! (;
Seeeee ya,
luultavasti viimeisen kerran,
Lilitzu ♥

11 kommenttia:

  1. Nyyh, kamalaa! Mulla tulee kauhee ikävä :'( Muistele meijän hauskoja hetkiä, muistele meijän ihania hetkiä! ♥ Olit paras ystäväni aina..

    Ymmärrän sua. Mutta oot niin rakas. Mm.. Vaikee jättää hyvästejä :( Mutta hyvästit nyt kuitenkin, Muru!

    -Emppusi ♥

    PS. Nyyh, itken tääl!

    VastaaPoista
  2. Hyvästi, Lili. Oli mahtavaa tuntee sut :) Olin tossa videossa, kiitos sulle! ♥ Ikävä tulee!

    VastaaPoista
  3. Lili... Sä oot muuttanu mun elämän panfussa. Ilman sua en tuntis puoliakaa mun nykysistä kamuista. Sä aina ilahdutit, autoit ja nyt kun sä oot lähtemässä.. BYÄÄÄÄÄÄ! nohehe. Sä oot yks maailman ihanimmista ihmisistä, vaikka tuskin sua tunnenkaan. Kaikkee hyvää ja ihanaa ja kaikkee sulle. ♥

    ~ Love ♥

    VastaaPoista
  4. Nyyh. Oli todella hauska tuntea sut, mutta silti voi muistella näitä hetkiä jolloin olit vielä Panfussa. =) Olit yksi parhaimmista bloggaajista, jonka tunnen samalla Panfussa yksi parhaimmista ystävistä. ♥ Olin itekkin tossa videossa, mutta tajuan samalla nuo koulu kiireet ja muut asiat. Nyttten on silti annettava hyvästit, vaikka tulee kauhee ikävä.

    Eks

    VastaaPoista
  5. <3 Muistathan sä aina, että olit ja oot vieläkin meille rakas? Muistan edelleen kun leikittiin jotain piraatteja mun majassa Charlotin kanssa ja meillä oli enemmän kun hauskaa :'D Mullekin tulee ikävä, mä kaipaan sua jo nyt :(

    VastaaPoista
  6. Tulee kyllä ikävä. :( Mutta ihana video oli, ja minustakin oli siellä yksi kuva. Harmi kun kaikki loppaavat.

    VastaaPoista
  7. ... Lili... miks just sä!? Kuulut aina ja ikuisesti mun parhaitten kamujen luetteloon jossa ei loputtomasti tosiaan paikkoja ole! :( Mutta... Joskushan aina kaikki loppaa... Tosin enhän mäkään enää pelaa Panfua mutta oon siellä juttelemassa kamujen kanssa, tuuthan säkin juttelee joskus? No... moikka... :(

    - i, sinun ikuinen ystävä...

    VastaaPoista
  8. Voih harmi kun loppaat :( ihana video ♥

    jutellaanhan vielä fabossa? :'3

    VastaaPoista
  9. Voi teitä ♥ (:
    Kyllä mä tuun panfussa aina silloin tällöin käymään
    kun vain on aikaa ja on sellainen mieli (:
    Ja hansqu ollaan tottakai yhteyksissä jos kesällä sitten nähtäis(;

    Nähäään pandat!
    Onhan mulla jo teitä nytte ikävä ♥ );

    Rakkaudella
    lilinne ♥

    VastaaPoista
  10. Liliii!!! EI!! ONko se nyt lopullisesti hyvästit!? Ensin kun sanoit, että loppaat olin ihan murheen murtama. Sitten jatkoit ja oli vielä toivoa! Mutta nyt on lopulliset hyvästit... :( :( :( Oikeesti, kun luin pelkän otsikon tuli tippa linssiin... :( No kaikki kasvaa joskus yli Panfusta ja tie päättyy. Ei sille voi mitään, mikään ei ole ikuista. Tulee hirveä ikävä! Juuri kun hyvästelin Andromedan hyvästelen sut joka oot ollu mulle ystävällinen ja hirmu hyvä ystävä! Ajattelen koko ajan sitä kun tapasimme. Olin ihan intona, näin Lili100:dan!!! IhQ!!! Mäkin olen MovieStarPlanetissa, mikä sun nimi on? Jos voitais nähdä joskus siellä... :) Mun nimi on Tootsie. Kirjotetaan vähän hassusti mut lausutaan paremmin... :) No toivottavasti törmäillään sit Starissa tai jos lähettelet kommentteja mun blogiin! :) Tai jos joskus sit tulet kipaisemaan Panfun maisemissa.. ;)
    Kuitenkin olet ihana ja me kaikki rakastetaan sua. Pidän sut mielessäni!

    Love, Prinssi

    VastaaPoista
  11. Prinssiiii ;)
    Juu nähään sit siel =D
    Itekki muistan kaiken viel niin kun eilisen päivän...
    miten tää kaikki voi olla nyt ohi?
    Ja muistatteko panfun kesän ♥
    Wautsi se oli niin kun paratiiiiisii ja tietysti
    kaikki ajat teiän kanssa <3
    Voinhan joskus tehdä pienen muistopostauksen!
    Ja muistakaa aina voitte tulla kommentoimaan tänne, vaikka kuulumisia jne.
    Vastaan kyllä teille tosi pika pikaa, sillä luen blogejanne vielä
    innokkaasti 8)

    Tassut,
    lilitzu ♥

    Ps. Toivottavasti nähdään pian panfussa pandat! <3

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥