Lukijat

torstai 16. helmikuuta 2012

Olen päättänyt...

Aion siis lopata... videon oon saanu aikoja sitten jo valmiiks mutta siinä ei oo kaikkii, koska kuvat teistä oli mun entisellä koneella ;o 
Toivon siis että ymmärrätte jos ette esiinny siinä...
Jos tän viikon aikana, sen postauksen kerkeis kirjottaa ;)
Eli en vain jaksa enää panfua... kiitos kun olette olleet ystäviäni ja tukeneet hetkissä kuin hetkissä ♥ Teitä en vaan voi unohtaa.... neveeeeer :)
Seuraava postaus on varmaan elämäni viimeinen täällä blogissa, en vielä tiedä mitä blogille teen jääkö se tänne katseltavaksi vai hävitänkö tämän :o
Ja kaiken lisäksi mun paraskaveri ainiaan lovelynatalia ♥ vissiinkin loppasi myös.. enkä millään halua olla panfussa ilman häntä enkä myös teitä muitakaan ! :)


Kaikkea hyvääääääää loppuelämäänne! <3


Toivottelee,
viimeisinimpiä kertoja...
Lilitzu ♥

2 kommenttia:

  1. Lilitzu,
    Oot ihana.
    En halua luopua!! Muistatko vielä: http://negritanblogi.blogspot.com/2011/08/elava-mina.html
    Joo, sä olet niin ihana että olen hirmu kateellinen. Olen huono ihminen, enkä oikeesti osaa olla ihana. Mä onnistuin pilaamaan mun yhden mahdollisuuden yhen tyypin kanssa joka on mulle tosi tärkeä, ja mä oon ilkee mun kaverilleni enkä ole edes tuntenut sitä ku vuoden alusta, ja oon niin musta sisältä että sinne ei voi nähdä.
    Pointti siis on se, että sä olet niin ihana ja kaikkien ystävä, ettei me oikeasti haluta menettää sua. Olet vähän kuin Jade (jolle oon kateellinen vaikka se on mun maailman paras kaveri IRL), kaikkien tukipylväs.
    Älä jätä meitä...
    Neg

    ps. Tarkoitus EI ollut pakottaa sua jäämään. Lähde jos on sen aika, mutta me tullaan kaipaamaan sua kovasti </3

    VastaaPoista
  2. Äh. Arvasin. Mutta ymmärrän täysin sua.
    Ikävä tulee, se on selvä juttu. Mutta kaikki tulee kaipaan sua. Muista se. Olit kiva kaveri. Love tosiaan loppas. Jään kaipaamaan!

    T. Emppu

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥