Lukijat

perjantai 9. marraskuuta 2012

Nyheter!


Heips :-) Tätä oon oottanut! Tuntuu tosi luontevalta kirjottaa, enkä oo vielä edes lopettanu kirjottamista vaikka muutaman lauseen oonki kirjottanu :o ihme! Mulla nyt ei teille oikein kuvia oo :( Infoa vain! Elikkä eilen oli vain pakko tulla vilkaseen näihin blogimaailmoihin tosi ison tauon jälkeen :---D Lukasin tosi monen blogeja läpi ja kuinka _ISO_ ikävä mulla on teitä aivan kaikkia... oispa se aika vielä tässä ja nyt :'s Kellään ei ollut tietoakaan kiinnostuksen lopahtamisesta. Ikävä on aivan liian suuri... niinpä haluisin kuullakkin teidän kuulumisia näiden kuukausien aikana ja muutenkin :) Ja tietysti mulla on todella järkky ikävä.. niin ehkä myös joku sovittava tapaamisaika onnistuis..? Voitte kertoa ihan mitä vain mieleen juolahtaakaan, nykyistä panfua? :D En edes muista milloin viimeksi näin jonkun oikein kunnolla kuin rakkaan PandaPomoni mutta senkin vain vilaukselta :( Mulla on tässä vielä suunnitteilla MUISTOPOSTAUS :) ehkä vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin en milloinkaan ;) Tää päivä on ollut aivan kamala siis 9.11.2012 mutta siitä en nyt todellakaan haluaisi puhua.. anteeksi. 
Tänään kävin panfussa ja
ihastuin suunnattomasti tähän hymppään,
suloisuus :-)
Mutta muitta mutkitta oikein riemukasta vkl !
Nukkukaa nyt ne kaikki univelat pois ja enjoy :)
Ei mulla oikeestaan muuta :) Nauttikaa elämästä vaikka
se ei ole aina sitä mitä käsikirjoitus sanoisi,
pettymyksiä :( Sellanen se elämä vaan on !
Varmaan koko ajan hoen tätä mutta ei sille voi mitään
kun IKÄVÄ VAAN KASVAA JA KASVAA!
aaaaaargh. Ärsyttävääääää! Ootan teiltä kovasti kommailuja
mitä teille kuuluu ja muuta! B) Ootte rakkaita kaikki ♥ !

PS. Ulkoasuakin oli pakko muuttaa [:

isolla syrämellä: 
lilitzu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥