Lukijat

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Sunday

Hyvää sundayta (aurinkopäivää?) arvoisat pandat! C: Oon itseasiassa viettäny tän viikonlopun panfussa, kun on ollut tyhjää täynnä paitsi oonhan mä tietysti jotai tehny :D Mutta kumminkin... lauantai kului panfussa varsin hauskasti! Eemilin, iPandan, karin & minnan kanssa, nimittäin leikimme tuolla teleporttausjutulla aaaaika kauan! Yritimme päästä Loraxin metsään mutta turha luulo :< Se jäi vaan yritykseks... kumminkin päästiin mm Big Foot vuorelle, Billyn kitaan, pilvelle & igluun (ja minä yksistään merenpohjaan >:) 




Eilen vasta huomasin että panfuun on tullut tuo laivanhylkiö, kiitos Stella00:n tästäkin infosta!
Varmaan paljon muutakin mm. kuvastoon uudet meikit?
Ehkä toiki uutine on jo kulunutta kamaa,
mutta minkäs voi ku on ollu niiiii pitkä paussiki :/ Mulla ei sit oo oikeastaan mitään muuta kerrottavaa kun tietty panfun omat tapahtumat, mutta
      varmaan itsekin tiedätte ne. En nimittäin jaksa luetella sitä kaikkea tässä ja nyt.
            Osaatte varmasti lukea kaikki uutiset panfun tai jonkun muun blogista ;)
                                          

PS. Muistopostaus siis viivästyy :D Tulee varmaan seuraavaksi (?) Muttei hajuakaan milloin,
toivottavasti pian! Ja MUISTAKAA VASTATA KYSELYYN!

PS.2. Blogin ulkoasu on muuttunut kokonaan, ehkä yksinkertainen ? Mutta voihan yksinkertainenkin olla kaunista :) ! Viimeiset mahdolliset lukea noita muita Sivuja!
Nimittäin poistuvat piakkoin, pahoitteluni. 

♥:llä Lilitzu ♥

5 kommenttia:

  1. hihii, näin sut panfussa... mut kone sammahti ja jouduin lähtemää.. mut hauskaa et postailet yhä!

    mun blogi :)
    http://jassu123.blogspot.com/

    t. emppu

    VastaaPoista
  2. Liliiiiii :) Oli varmaa kivaa ku teitte tota xD Mäki tei tota mun kamun kaa ja pääsin vaikka mihin jänniin paikkoihin! Muty aika jännää et pääsit toho vedenalasen koulun eteen o_o Mut olis kiva taas nähä panfus joskus :)

    T:Tore

    VastaaPoista
  3. Moikka;D en oo varma näätkö edes tätä mutta; kuka teki sun yliksen,vai teitkö itse? Se on tosi hieno!! Haluisin omaan blogiini ton tapasen yliksen :))

    http://sonjapandakarhunpanfu-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Aijaa jasmin :D oisit tullu vaa morjestaa ;) ja hööh :/ tore jepjep ihmettelin kans :D ja sonja oon tehny iha ite vuonna nakki ja muusi :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oke :D otatko tilauksia enää vastaan? Olis tosi hienoo,jos vielä pystyiset tekee mulle yliksen! C:

      Poista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥