Lukijat

torstai 2. kesäkuuta 2011

Kesäloma alkaa pian + tarvitsen apua ♥

Moijj <33

Ei oo tullukkaa kirjoiteltua, tänään panfus noo... mulle ja Iigorille tuli joku riita, Iigor väitti että se riita oli kokonaan mun ja Niken syy mutta ei oo. Riitaan tarvitaan aina kaksi ja toivon, että Iigorkin oppii tämän. Myönnän että mussa oli vikaa, mutta niin oli myös Iigorissa! Haluaisin sopia, sovitaan sitten kun Iigorkin ymmärtää että hänessäkin oli vikaa :) Riita alkoi siitä manalaan pääsystä, ja Iigor ei halunnut että muut pandat saisivat tietää miten sinne pääsee, ja melkeen koko panfu siitä jo tietää :DD

Eipäs puhuta enää tosta, mä en pysty enää kommailemaan teidän blogeihin. Toivottavasti voitte auttaa, elikkä kun yritän laittaa kommenttia, tulee: Anonyymi sanoi: Sitten kirjaudun sisään ja sit menee ne oikein nii sit pitää laittaa se kirjain juttu ja sit laitan sen ja sit se menee koko ajan sitä samaa! Ääh... mitä teen? Voitteko auttaa?

Sitten kesäloma tulee piakkoin ja meidän koulussa ainakin huomenna jaetaan stipendit ja hymypatsaat. Luulen kyllä etten saa, mutta ei se minua haittaakkaan ;DD Mitäs aiotte tehdä kesälomalla? Mä ainakin uida ja ottaa aurinkoa mielin määrin! :DD Myös olla kamujen kanssa, tuli mieleen että emme varmaan ehdi kirjoitella blogiimme enää niin usein.

Sitte panfuun, kuvastoon on tullut vauvanvaatteet ja myös huonekalut. Ella näkyi eilen panfussa, ja meillä oli kivaa ns. lastenkemut ;D Näkyi siellä tuttujakin. Sitten Pan Lee on tullut ja nämä lastenkemut on tullut, noh eikös tässä ollut jo pikaisesti uutiset?


 Matatan kuva on valmis voit kopsata sen tästä blogiisi:


Harmi kun mulla ei oo enää parastkamuu, kesäloma on pilalla...

Tassuttain:

4 kommenttia:

  1. Moi lili!Mä testaan onks mul sama juttu.Laitan tähän nytte perään mun nimen vaik tuliski oikee profiili
    Lähettänyt Juuso-hiphop

    VastaaPoista
  2. En valitettavasti osaa auttaa! Harmi onko jossakin vikaa. Varmasti on jos et pysyt. Onko asetuksissasi (bloggerin) jotaki häikkää. En osaa bloggeria nii hyvin joten toivotaan että tilanne paranee :) Äh. Voin auttaa EHKÄ myöhemmin jos ei auta pitää tutustua tähän paremmin...

    VastaaPoista
  3. Kunpa kesälomasi ei menisi pilalle... :( Toivottavasti seuraava lause kuitenkin lohduttaisi hiukan: Silloin kun sä oot panfussa, en ole koskaan ilman parasta ystävää. ♥

    VastaaPoista
  4. Moi lili voisitko
    Tehä mullekkin tollasen kuvan
    jooko

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥