Lukijat

lauantai 4. kesäkuuta 2011

Kesäloma ja ihana viesti!

Oon niiin vallattoman iloinen!!! ;)
Ai niin heipsan, okei tuli tietysti todistus ja se oli ihan hyvä, keskiarvo oli 8.2 eli ei mikään huippu mutta ei mahdottoman huonokaan.
Ja kesäloma alkoi, hypin jo riemusta!
Mä vaihan koulua ylä-asteelle ja vanha koulu jäi taaksepäin, tuli kyllä pieni ikävä...
Ihanaa kesää kaikille! Oli pienet kesäloman alkajais bileet mun majassa, ja kivaa oli!

Sitte... tänään kun olin panfussa... jäin vähän yksin kun sasse ja tille jutteli jostain vähän niin kuin kahdestaan eikä mulle sanottu mistä ja sitten sasse jutteli kokoajan tillelle... onneksi lovelyemilia tuli juttelemaan mulle :)
Mul on kesäloma alkanut ihan kivasti, pelasin tänään ulkona tennistä, hypin trampalla, kastelin kukkia ja otin rikkaruohoja sellaisella vempaimella pois maasta :DD
Ja kesäloman kukkuroiksi, mä ja love ollaan taas oikein hyviä ystäviä ja olen saanut näiden päivien aikana paljon kehuja että olen ihana ystävä jne! Kiiitoooooos!!!!!!! Siitä tulee niin hyvä mieli!! (;
Sain myös panfu-tiimiltä kehuja, hih:



Onko teille tullut tota? Mulle eka kerta.

Tassuttain:


Ps. Kun on kesäloma, ei tule postauksia niin usein välttämättä, mutta älkää poistako blogiamme panfun listalta! Jatkamme yhä aina silloin kun kerkeää, muillekkin tiedoksi eli meillä ei ole enää sitä säännöllistä
joka päiväistä kirjoittelua, mutta mistä sitä koskaan tietää! ;)

Ps. Paul the Kidin sukua olikin Pan Lee! :DD
Ja eikös ansku palaa taas uniltansa jatkamaan, bloggailua ja panfussa käyntiä! Kivaa, eikö vain!!??

8 kommenttia:

  1. Voi kun olen pahoillani! Oisit tullu mukaan keskusteluun! :)) Pakastan sua <3
    Mahtavaa lili! Mulle ei ikin oo tullu tommosta viestiä. Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  2. ihanaa!! voi voi... Olet ihana ystävä, joka ansaitsee ton viestin! O;O.
    Ihana ystävämme lili100!

    t: Emilia/emppu

    p.s.
    olen lovelyemilia... sano mua vaan panfussa empuksi.

    VastaaPoista
  3. Moippuli lili. <3 sama juttu kuin sassella... Anteeksi ;( niin, ei kulkemisen koskaan ole tullut tuollaista viestiä. ;) sulle on, ja ihan oikeassa oli tämä anna-Liisa. Sä oot aina niin mukava ja... Ja... Voih, tää kesä niin saa mut sekasi... vaikka kaikki inkkarit on jo kanootissa. ;))

    VastaaPoista
  4. se on mahtava juttu mul ei oo toommmooostaaaaaa tullluuu

    VastaaPoista
  5. Moikkelis lillukka ja pikkusillukka! :-) Prinssi kamunne täällä. Lili tunteekin mut jo. Haluisin kysyä: Mikä ohjelma toi teidän yläkuva on tehty? Vastauksen jos viittitte niin voisitte kirjottaa mun blogin kommaan! :-) Teillä on ihan sairaan hino blogi niin kun tässä on jo monta kertaa tultu sanottuukkin!! Hauskaa ja iloista kesää!!!

    VastaaPoista
  6. Heissan täältä panfusta ;)

    Mulle ei ainakaa viel oo tullu tommost viestii jännää.. Iigorille oli kuulemma tullu mut onnee viestistäs :) Pakko sanoo bloginne ulkoasu on hieno :)

    VastaaPoista
  7. Mulle on tullu sekava varotus en muista keltä mut se ei oo varmasti valvoja!

    Tassut
    Pokemon2002

    VastaaPoista
  8. Jeiiiijj, ihanaa kun sun ja loven välit on taas kunnossa! :)<3 Ja kun sanoit siin yhes postaukses, että sul ei oo enää parast kamuu, niin mäkin oon haloo olemassa! :D ;) Joo, mut hyvä et asiat on kunnos taas. Yritän viel viestittää Medalle että meijänki asiat on taas kunnos, katotaan miten se onnistuu.

    ♥:lla, Jade

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥