Lukijat

perjantai 24. kesäkuuta 2011

Olen otettu... ♥ Mä niin rakastan teitä!!!

Tän tekstin kirjottaminen on mulle haastava juttu... oon vaan niin iloinen, kun ootte pelastanu mun synttärit!!! <333
Kiitos: Kiitos Love ♥ siitä mitä teit blogillesi, mun naamoja sinne =DD Kiitos, oot ihana <333 (;

Kiitos vaavi, teit videon ja hauskutit mua koko päivän ja halusit järkätä mulle mun parhaat synttärit!! :)

Kiitos eemil, onnittelit mua koko päivän, kiitos kiitos kiitos! ;)

Kiitos Tillee! <33 Siitä ihanaisesta kortista, mitkä mulle teit, se oli vaivalla tehty ja minulle se oli tippa linssissä :'D

             ♥ T H A N K S !
    
              Kiitos kaikille onnittelijoille ja muille! <33
        Teitte mun päivästä maaaaaaailman parhaan  päivän ikinä! ♥ (;

                        Hyvää juhannusta kaikille, pidän maailman parhaat synttärit ja juhannuksen! I ♥ YOUUU!! Teitä kaikkia! Pian ruvetaan syömään Daim kakkua <3 Njam ;D

 Höööh, kuva juttu ei toimi oisin laittanu Tillen ihanan kortin ♥
        
           Ps. Ei tullu hirveesti asiaa panfusta, blogissa on kisa hauskiten pukeutunut panda, 100 eniten ääniä saanutta pandaa saa kivan hatun! :) Myös uusia tasoja on tulossa 51-60, kivaa eikös? =D Mennään juhlimaan bileisiin vielä! ;D
                     
                    Tassuttain maaaaaaaaaailman onnellisin lilinne <3333 ♥

                                                Lili <3

5 kommenttia:

  1. Paljon onnee aavaan , paljon onnee aavan, paljon onnee liliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii paljon onnee aavaan

    VastaaPoista
  2. Anteeksi mut en voi sori antaa sulle synttäri lahjaksi muuta kuin vain onnittelut :( Olen pahoillani mut onnee paljon!

    Tassut
    Pahoillaan oleva POKEMON2002

    VastaaPoista
  3. O ou... En oo tienny koko synttäreistä! :(
    Syy on varmaankin se, etten ole ollut koneella paljoa viimepäivinä... No tässä myöhäiset onnittelut. ;D

    Hyvää synttärii!! <33 =D
    toivoo: Musi

    Ps. Annathan anteeksi, kun en oo niitä muistanut. :o

    VastaaPoista
  4. <3 Ihanaa lili, kun pidit siitä kortista... :))) Ja en vielä tiedä millon me lähettäis sinnr Srinäjoelle... Suunnitelmat meni tältä viikolta myttyyn liian kovan helteen takia... Hmm... Ehkä se ensviikolla kävisi..?

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikki! <3

    Tille: Jeps, toivottavasti se kävis (; ♥

    Tervein tassuin,

    ikioma lilinne <3

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥