Lukijat

keskiviikko 3. elokuuta 2011

Kulttis taas, jeij! ;D

Muu lehmät tai pandat,

sain tänään aika äsköttäin tän kulttiksen (;
Noh... voi ei, kuvien laittaminen blogiin ei toimi! Ei oo toiminu n. viikkoo! ;( Mitä mun pitäs tehä, et saan sen toimimaan? :O Kiitos jos viittitte auttaa :)

Arvakkaas mitä? Pian tulis ehkä uus kisa! ;O Jajjjaja aattelin, että
rupeisin piirtämään pandoja niin kuin Tille, Neg, Spindi ja Laura noi hyvät pandan piirtäjät? Mitä ootte mieltä? Mut ne on hyvii ja mä huono, mun pandoist ei sit saa selvää mis on etu ja takapää... ;O

Hohhoijaa, menisinkö nukkuu? -.- Väsyttää juu meen mä, mut auttakaa mua ja vastatkaa tohon ;P

Tassutellen
uninen lilinne <'3 (;

6 kommenttia:

  1. Ala piirtelemään Lipsi, kyllä susta viellä Taiteilija tulee! Nyt mietit, ettet oo lahjakas, mutta aloita jostain helposta, ja sillee.. :') Luota ittes ja ala suunnittelemaan piiroksias. =DD Ja, kivaa kun oot taas kulttis, oot sitten taasen tosi nätti typsy. XD Joo, nähää Panfus!!<3333 xD.
    -EMPPU <3- XD

    VastaaPoista
  2. Okei !!!!En osaa auttaa tossa kuva jutskasdsa!!!!Mutta alapiirtämään-:D

    -Ihan oikeesti tää ei ollu ees huono idea alkaa piirtää

    Kommentti omstettu Uniselle lilillexD

    -Juuso Jupe Hiphop

    VastaaPoista
  3. Minä hyvä?! Joo, no jokaisella omat mielpiteensä... Mutta jokainen pystyy kyllä oppimaan (krhöm. minä olen oiva esimerkki siinä...) Aloita helpolla ja yksinkertaisella, kyllä se taito sieltä karttuu! :D

    VastaaPoista
  4. Lili, kokeile ihmeessä Pandojen piirtämistä! :DD Oon kyllä aika varma siitä, et kyllä ne päät toisistaan erottuis... Ja olisi se kiva, jos tuliskin kisa! x)

    VastaaPoista
  5. Jes nyt voidaan pitää ne häät...kjihihi, ja vaikka olisit kultapanda tai et oot aina se sama mukava lili♥♥♥


    -Ava

    VastaaPoista
  6. Teeeerwe!
    Lili, olis IHANAA nähdä sun piirroksia, olet tasavarmasti parempi kuin mä. <33 Noi hyvät piirtäjät onkin saanet Panfun ihan piirroshuuman valtaan, kun säkin vielä liityt joukkoon. (mä retkahdin piirtämiseen kesäkuussa) Ja Tille on oikeessa, johonkin piirrustuskisaan olis sitten hauska osallistua.

    -Pitkästä aikaa, Koala

    Ps. Häät, awws, mun on pakko saada sitten kuulla kaikki... <33

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥