Lukijat

sunnuntai 21. elokuuta 2011

Pandat määä luotan teihin! ♥

Olen laskemassa elämäni teille... noo en XDD tänään Kamaria oli panfus tai siis eilen :D Ps. Nyt on yö... (; Mutta toisaalta oon jakamas TEILLE MUN SYDÄNTÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Joo te ette tajuu mitä meinaan, en pidä taukoo en loppaa en tee mitään mä vaanvaan RELAAN! ;DD

:)) Mulle rupee tulee kokeit ja ehkä kuukauden pääst niit on tullu liikaa enkä ehdi... Älkää siis oikeesti ajatelko et pidän taukoo tai loppaan! Koska mä en TODELLLAKAAAN oo tekemäs sitä! ♥ Rakkaita ootte... :)
Teistä mä en hevillä luovu en ees vaikka 100000000000000.0000000000000000000000000 tarjottas!!!! Oon kivi enkä hevillä sorru tai luovuta!

Sitten joskus toivon että oon jättäny ees jonkinlaisen jäljen panfunhistoriankirjaan... ehkä se ei ole näkyvä. Mutta tassunjälki silti ja toivon että sitä ei pyyhitä ikinä pois? Olen vain pieni panda...mutta minulla on iso sydän missä te kaikki olette! ;) Noo pyyhitäänkö mun nimi...?

Ja oon viel 577777.0000 päivää panfus! Mun sydän on panfus mä synnyin tänne ja kuolen <'3

Mul on tääl kamuij:

Avatar, mun poikaystävä, tiesitkö että se kun pyysit mua et mentäs naimisiin teki mut onnelliseks ihan pienikin tollanen tekee mut oikeeen onnelliseks ♥ :) Oikeesti kiitos ava, sen jälkeen oon tajunnu et tykkäät musta oikeasti... näytä vain lisää niin täältäkin tuleee <333

Lovelynatalia, joo sä oot tähdenmuotoinen tyttö! ♥♥♥ Ja et yhtä hopeinen vaan kultainen! Piristät, lohdutat... oot vaan täydellinen toivon että ajattelet musta ees pienti kirppua ees sun sydämmes, oot mun sydämmest yli koko sydämmen eli voit kuvitella paljonko?

Tore4, mä tiiiiän sun tunteen joka ikisenä päivänä se on niin mahdoton! :D:D:D Me ollaan yhdessä naurettu yli 100 päivää! Ja me tehään sitä viel yli toistasataa, eikö vain? Muistatko sä meidän fantan ja lehmänmaidon retket? Oot kuule unohtumaton ystävä, sun nimee ei voi ees kivest pyyhkii pois sun nimi loistaa siin aina...

Jadetar, oot tärkee typykkä ;) oot auttanu mua, lohduttanu meil on ollu riitoi mut niin kun näkyy ollaan hengis, ystävinä? :O <3 Kaikki me tähänki asti ollaan selvitty niin kyl me loppuunki asti (=

Lovelyemilia, oot kerotunu must aina kaikkee hyvä joten tottakai säki ansaitsen tän päästä kunniakirjaan :D:D säki oot mulle muru, hauska ja kaikkeeeeee ♥ ;D mursu juu :)

Kisua, oot oikeesti ihana, ollaan tutustuttu aika hiljattain mut siltiki oot ihana, pieni panda mut ihana sellanen ♥ <3<3

Panfu6b, sulta oon oppinu paljon ja tuun vielä oppimaankin, otat kaikki huomioon oot avulias ja mahtava panda! kiitos retkistämme mennään viel mont everistillekkin asti? eikös joo? :D

Sitten näin ppandoi ois viel 4548562 muuta mut kun pitää mennä nuqquu :( Huomenna taas lisääää! =D

Joo moi oon se joku kili vai mikäköhän se oli?
oon sipsi eikun lipsi juu heippa nukkuvaiset!

3 kommenttia:

  1. Olet rakas, LILI!!!!<3<3<3 Oi, mäki rakastan suaa koko elämäni!!!<'3 Olet vain niin....ymmärtävä ystävä! Kiitooos ja HALII Et olet olemassa!! (kyyneleet tulee silmiin.) Nyt vasta tajuan, Et oot oikeesti ihana. :/ Sää ymmärrät mua, ISO hali ja Pusi!! ((vieläkö saatais mää ja iPanda yhteen xDD.)) *pussaa Liliä.* *Halaa Liliä! !* olet muru, muista se aina, SIEKIN OLET MUN SYDÄMMES AIN <3<3<3<3 "D
    <3: sinun ikioma Emppu.<':

    VastaaPoista
  2. Voi Lili!!!Mä muistan miedän fanta ja lehmänmaidon retket:)))).Oot kuule siekin unohtumaton ystävä:)))))))<3333
    *halaa liliä*
    Iloisin Tassuin
    Tore:))

    VastaaPoista
  3. RELAAT? Jokaisella oma tyyli :)

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥