Lukijat

torstai 11. elokuuta 2011

Olen aina missä sinäkin (':

Hea hea :)

Kamaria oli äsken panfus, juu... Näin hänet vilaukselta mutta asiaan...
Tulin tänään panfuun (ja yritän päästä käymään everyday) koska rakastan panfuu ja teitä <'3 (: Mutta joskus sitten tää rakkaus pitää jättää taakseen, muttei vielä!!!! Ehkä tammikuulla tai joskuss, riippuu ehdinkö nyt käymään enää panfuss ;'P Öööh... niin vaikka mua ei näy aina panfus välttämättä niin usein tai näin oon aina missä sinäkin, aina ♥ En oo jättämässä panfuu tai mtn, koska siihen en pystyisi enkä haluaisi tää ei oo siis siitä =) Vaan ilmoitus eli ei oo tauko... vaan noh kyl te ymmärrätte sillä mun pitteee mennä o___O

Jätän eka tassunjälkeni:


Juu se on uusi :D Ihan kivahan tuo, pian uusi ulkoasu tulossa koska mulla ainki kesä on jo loppu, viettäkää te kellä koulu ei oo vielä alkanu niin ihanaa loppu kesää ja nauttikaa, säässä kuin säässä ;) Oon kade... :O

3 kommenttia:

  1. Mi-Mi-Mitä?! Onko taukos blogissa&Panfussa? Miten luulet että pärjään... Kuoleenh!....

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥