Lukijat

maanantai 8. marraskuuta 2010

Telepandiaa....

Shh... Ou... Argh... Vihdoin se on ohi! Ai mikä? No kerron pian, mutta nyt tulee tähti jymy yllätys! No ei se kyllä oo.
Mutta arvatkkaapas! No....? Järjestämme ensimmäisen äänestyksen :) Kivaa? Eikö vaan?
No on mun mielestä ainakin :) Joo meiän blogi :) Kellehän oikein puhun? Oon vähän houraillu :D Hups!
Noniin lili hereille! Joo noniin mut oon
molemmilla jaloilla pystyssä :D Sori toi äskenen. Olen pahoillani, mutta ei aina voi olla täysjärkinen :D
Heko heko... Noniin ei mulla oo koko päivää aikaa hekottaa! Lili rauhotu nyt! :D Noniiin eli mun tarina jatkuu viimenen osa! Kattokaa nyt ihmeessä ja sitten kerron siitä kisasta lisää :D!

Tarina

Kaksoisolentoni? Häh? Joo joo, etkö muista! APUA! Mua pelotti vielä enemmän. APUA: huusin niin lujaa kun vain jaksoin. Kukaan ei tietystikkään kuullut tuota koneesta. Juoksin ohjaamoon! Niin lujaa kun vain tassuistani pääsin. Käänsin rattia kohti maata ja mittari näytti 120! Olin kauhuissani, mutta annoin vain mennä. Huusin: KYLLÄ ME PELASTUTAAN!! Siinä samassa kone pysähtyi olimme aivan millin lähellä maata ja sitten se laskeutui maahan ihan niin kuin höyhen. Me pelastuttiin! Jep, pikkusiili vastasi. Jee! Mä pelastin teidät. Pikkusiili vain hymyili ja hymyilin takaisin. Punaiset posket vain olivat naamallani. Punastuin... ja sanoin.. mä.. lauseeni jäi kesken, kun "kaksoisolentoni" tuli ja sanoi pois koneesta! Menimme heti. Mä.... Niin? Se haluaa sanoi moi moi ainiaaksi. Kaksoisolentoni, sanoi. En halua! Jaaha aivan sama, Kk eli kaksoisolentoni vastasi. Sitten Kk otti haamupuvunsa pois ja sieltä paljastui...

Siihen loppui tarina paitsi jos haluat tietää kuka se oli laita kommenteihin niin vastaan! :D No niin nyt siihen äänestykseen. Yritämme saada näitten lähi päivien aikana koottua niitä teoksia. Saatte sanoa mikä on paras ja laitamme sen. Siis se kuva mikä tulee tuohon yläkuvaksi. Vastatkaa kommenteihin mikä oli teidän mielestänne paras. Eniten ääniä voittaa. Äänestys päiviä on: siitä seitsemän päivää milloin ne tulevat. Äänestäkää! Nyt meen moi. Puheen vuoroni loppui. Kiire taas moikkelis moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥