Lukijat

lauantai 28. toukokuuta 2011

Kesälomaa odotellessa!! ;DDD

Wooooow!
Hyvä, kun pystyn ees kirjottaa kun on vaan enää vaivainen viikko koulua, ja joskus kesällä aloitin panfun (muistaakseni).
Alotettiin se siilin kanssa yhtäaikaa kun juteltiin meidän ulkona sillon, että alotettaisko ja sehän on kannattanutkin.
Mutta, mulla on myös huonoja uutisia... ):
Minun (äitini) vaikkei hän oikeasti olekkaan eli lovelynatalia loppasi panfun, olen niin surullinen. Kuka minua nyt hoivaa, eli pitää huolta?
Ei mulle kukaan muu osaa vaihtaa vaippoja, kuin love xD
Mulla on kuva:

Mutta... ehkä joudun heittämään vaippani pois xD
Kai mua joku hoivaa, sitten panfuun eli sirkus kisan voittajat on tullut ja videot, lue ne panfun blogista ja sinne pääset tästä.
Jos sulla on tylsää, huono-olo tai jotain niin kuunteleppas nää kaks biisi, ja stadaa sun päiväsi piristyy! Toiseen biisin pääset tästä ja toiseen tästä. Sasse näytti mulle ton ekan biisin ja mä sasselle ton tokan xD
Mut, mä haluun teille vaan kaikkee hyvääääää!!!
Huomenna julkistetaan seuraavan kuukauden bloggarit!
Toivotan kaikille kätösen onnea,
toivon että näistä pandoista jollekkin tikkari kolahtaisi ja liimautuisi käteen :DD

Sasse
Koala2000
Viljami ja Samuli1
ja
Vaavi!

Toivoisin, että nuo kaikki saisivat sen sillä he ovat ahertaneet jo pitkään ja hartaasti aina kun ehtivät!

Tassuilla koreasti:



 

1 kommentti:

  1. Outoo Lili, mut mä kesketuin tosta et me ansaittais tikkarit. Ja ei olla ehitty kirjottaa ku on ollu taas koulukiireitä.

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥