Lukijat

sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Tämä viikko on pulkassa, ja pulkka huitun tuutissa! ♥

Mmooi :DD

Tää postaus ei oikein liity panfuun, on tässä hiventäkin sitä ;)
Tää viikko on ollu mulle yhtä pullon pyöritystä, ja oon niin väsynyt ja puhki ja muuta! Lääh... puuh ): Tänään olin PowerParkis, meni melkein koko päivä siinäki ja sit keskiviikkona olin Särkkikses, ja sit on ollu yks koe, kattonu pesis pelei jne... huuih! Mutta oon nyt hengis (toistaiseksi D:) Mut mä haluun kiittää mun näitä ihanii rakkaita ystävii ketkä pitää mut pystyssä, vaikka meinaan kaatua! ♥♥♥:

Lovelynatalia
Avatar
PandaPomo11
Nikke111
Sasswwelovsku
Jadetar
Andromeda
Panfu6b
KataOmg
Kissafani123
Balettipanda
Tillervo
Punni
Panduska
Annmary
Chuchu
HannahMontana
Gary2
Katak
Litsi
Late-blue
MiniMouse
juuso-hiphop
V100
Verkku57
Lotusjasmis
Eemil1234
Iigor
Xalia
Anskumuru
Nuppu_
Vaavi
Viljami
Samuli1

Toi rimpsu ulettuu taivaisiin! ;DD
Sry, jos joku unohtui, tuossa kai ne tärkeimmät! :)
Mutta mutta, kukahan on ollut niin avulias ja liimannut mun jalat maanpinnalle, no kaikkien oma rakas pikku panda! :DD
Pikkusiili10!!! Sussa on iloa koko maapallon ympäri!
Oon ostanu sulle syndelahjan, siili älä lue tätä! Muut lukekaa, lahja on: Yoshi pehmolelu, siili pitää yoshista ;DD Saanähdä pitääkö hän :DD
Noi pandat tuolla ylhäällä, ei oo mun lempikaveri järkäs, vaan siinä kuka mieleen tuli. Ei tässä muuta, latasin kaksi ohjelmaa ja opettelen nyt käyttämään niitä, osaankohan?

                                             Tassuttain
                               pystyssä oon vaikka risuilla! xD




Tein uuden, sain jotakin aikaan :DD
Ei tosta kyllä mikään kovinkaan hieno tullut...

2 kommenttia:

  1. Vau! Tosi hieno! Ja mitä ohjelmia latasit ku kysyin eile mut sit lähin enkä saanu vastausta.
    Ja sooooooooooooooooori et olin eile kauhee äkäpussi..... Mut mä suutuin siit mitä Catri sano


    Tassuin, Viljami

    VastaaPoista
  2. HYVÄ LILI!!!!!!!!!!!! Sä et laittanu ua tonne!KIITOS SIITÄ KIITOS SIITÄ KIITOS SIITÄ Ja kaiken takana on se et oon kakkapää

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥