Lukijat

keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Panfussa varas! + taidetta

Moi pandskut!!

Ja sori kun on taas jääny vähän kirjottelematta, mutta ihanaa taas kirjoitella. :) No mennäänpäs heti sitten suoraa asiaan! Eli panfuun on ilmeisesti tullut varas. Se on käynyt uimalan kioskissa. Ja Gonzo on nyt todella surullinen kun joku on varastanut hänen kellukkeensa :((
Vaikka Gonzo oli saanut kyllä lapun jossa luki, että se joku lainaa niitä ja palauttaa kyllä takaisin. Mutta kuinka ollakkaan ei ole palautettu ja lappu tuli jo viikko sitten!

Mutta miksi niitä ei olla palautettu? Kuka haluaa kellukkeet? Missä on varas? Mihin kellukkeita kellukkeita aijotaan käyttää?

Paljon kysymyksiä liian vähän vastauksia... Mutta me pandat selvitämme, sen eiks vaan? Meitä ei pysäytä kukaan!! Joten mars, mars kaikki selvittämään tämä salaperäinen rikos!
Meidän pitää selvittää varkaan sukunimi. Menkää ensin Gonzon luo kioskiin juttelemaan. Hänellä on asiaa.


Mutta menkää te mä tuun pian perästä. Mutta ennen sitä on vielä yksi aihe. Uudet taiteelliset kalusteet.






Pandaangelo on tehnyt nämä. Tai tehnyt näistä tällaiset jäljennökset. Tuo Andy Warholin tekemän kuvan oon nähny Madonnan levyn kannessa. Muista mulla ei oo mitään hajua mistä ne on tai en oo nähny.

Mutta nyt mäkin tulen selvittämään sitä rikosta. Toivottavasti nähään. Ja mulla on tänään synttärit. Täytin 12 v.

Ei muuta moikka!!!!


Jännittävissä tunnelmissa: Siili :)





PS. Kiva kun liityitte panfun urheilu päiviin koala ja eemil :) Kiitos!

4 kommenttia:

  1. Oon kans nähny ton saman kuin sä ja sit jossa on ruutuja. Mutta en taaskaan pääse kirjautumaan panfuun TT^TT Panfu jotenkin sekoilee mulla!

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea vaan, Paljon onnea vaan, Paljon onnea Lili, Paljon onnea vaan. Tahdomme sulle näyttää että oot meille tärkee, Sen todistaa tää laulu oi, oot kiva!


    Siin oli kyl aika pitkä laulu........



    Tasssuttain, Viljami

    VastaaPoista
  3. me ollaa liitytty jo kaks viikkoo sitte mut miks ette lisää mua!



    Tassuin, Viljami

    VastaaPoista
  4. moi!!!! Teiän blogi onn tosi hyvä! Voitteko tulla munki blogin lukijaks! Osoite on Inkkulinpanfublogi.blogspot.com Oon tosi kiitollinen jos tuutte lukijaks. ♥♫☺☻

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥