Lukijat

tiistai 5. heinäkuuta 2011

Heipsan! :D

Moe! ;D

Kirjoittelen täältä hmm... Länsi-Suomesta päin! Mutta ei täält kotiin oo hirveen pitkä matka, tulin vain kertomaan vähän kuulumisii, olin äsken discos. Siis se oli sellanen pesis disco mis oli mun pikkuveli ja serkku! Siis samalla leirillä :D:D
Mutta mutta, aika taitaa pikkusen loppua ja pitäs saada tää postaus loppuun. Oon ollu kattoos pelei... hohoh no mun pikkuvejen joukkue on voittanu 5 ja häviny 1 et mun mielest hyvin ne on pelannu! ;)
Huomenna mä meen siihen Summeri ohjelmaan, hehe =D Sitte perjantaina kotiin! Ja lauantaina rippi juhlat ja maanantaina omalle leirille! Ettäh... ('=

Nyt kerron vähän panfun uutisist. Uudet kalusteet on tullu, ihanat suklaat, joo ei yhtää tekis mieli :D Ja jäätelöö! Kamaria kertoi eilen että kannattaa mennää kirjastoon, ja jos 20 pandaa kokoontuu sinne siel tapahtuu jotain! Vähän jänskättää... Huomenna vaihetaan maja paikkaa! Joten tiukaks tekee koneelle pääsy! Laitan viel tähän yhen ihaaanan biisin! ♥ Joo pakko kuunnella koko aja!!!! Tämä! Kommailkaa sitte siit!

Meenkin täst ehkä uimaan meriveteen pian, oon uinu monta kertaa ihan avontouinnilla, ja lämmäntähän se vesi sillonki on! Äiti sano et oot sa kovanaama, mut en! Avantouinti vasta se virkistää, kokeilkaas!

Tassut,
lilii ♥ En kerkee laittaa kuvii ja kerkesin laittaa ton biisin vast loppuu, sry! Kiiree.. :( Nauttikaas kesäst ja ilo irti, ei muuta ku tanssii ulos! xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥