Lukijat

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Kaikki kaunis katoaa... ;(

Nyyh, kaikki kaunis katoaa, todellakin :((

Mun yks tuttu kuoli eilen auto-onnettomuudessa, ulosajossa :(
Mua vuotta vanhempi tyttö, tunsin sen sillee ja oon nähnykki sen ja näin...

Miksi kaikki kaunis katoaa? rakkaat viedään meiltä liian aikaisin en rauhaa sielulleni saa vaik sut sydämmeeni silloin hautasin

Anteeksi pandat mutta mun sydämmeni on nyt halki </3
Adamtensta on valehdellu mulle se on oikeesti tyttö jne.

Rakkaat pandat,
nyt mun sydän on murtunut, kertokaa mitä teen :'( itken kyllä nytkin...

- sydämmen murtaja, lilinne </3

6 kommenttia:

  1. ei lili !!!! mun iso mummo ja iso pappa on kuollu.... itkin mutta ajattelin kaikkea hyvää!!! yritä olla oma itses

    VastaaPoista
  2. Juttelet mun kaa öisin! Mulle voit purkaa kaiken! Sitä vartenhan mä täällä aina istun :)

    VastaaPoista
  3. Mitääää onko adam tyttö?

    VastaaPoista
  4. Onnea 102 lukijasta!

    VastaaPoista
  5. Voi lillukka parkaa. Ei sun kannata murehtii. On mullakin murheita, mut niistä täytyy vaan päästä yli:-) Hymyä huuleen ja muista et jos on asiaa lähettele kommentteja mulle. Lähetän sulle takas sun blogissa sit:)
    Tassuttain: Prinssi!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥