Lukijat

perjantai 15. heinäkuuta 2011

Ikäkävää...

Heipsan possuset ja simpanssit! B)

 Mulla onkin tänään hyvin ikävää asiaa, mutta myös ihan mukavaakin! ;) Aloitetaankos? Vai haluatteko jatkaa vielä tätä höläpölä tekstiä? ;O Okhei... kerron vaikka eka sillä että olin leirillä, lähin maanantaina ja tulin perjantaina! Yöt oli raskaita aamulla 7.30 kerätys 00.00 - 05.00 mentii nukkuu joskus tollon joka yö! :P
Kerron huomenna siitä lisää, jos vain suinkin ehdin.

Sitten AnskuMuru123, kerronkin nyt hänestä, harmi kun hän vissiin ei ole se oikea anskumuru ;( Mutta minusta siinä ei ole mitään tutkimisen aihetta, ei se haittaa vaikka hän ei ole aito hän on silti mun hyvä ystävä ♥ aina! :) Olen lukenut blogejanne tästä asiasta, ja olen hiukan hämilläni, miettikää omalle kohdallenne jos sielä olisi kaikkea huijari!! sun muuta, Ansku kyllä teki hiukan väärin :( Mutta se ei silti edellytä haukkumista tai blogissa tiuskittelevan! Luin teidän kommenttaja, niissä ei ollu ikäviä sanoja, mutta jotkut olivat laitettu minulle vähän "raukkamaisesti" Mutta opitaanhan nyt kaikki seuraavaksi kerraksi? ;) Mietitään ennen kuin sanotaan haukkuuko tämä ketään.

En tarkoittanut tuolla lausahduksella jotan tiettyä henkilöä vaan meitä kaikkia, varsinkin minua.

Hmph, koska en ole ollut paljoa panfussa sen leirin vuoksi olen vähän hämilläni, kai tänne kirkun kokosiin aivoihin sentään yksi asia mahtuu! :D Voisinkin kertoa siitä huomenna, nyt en muista mitään.. Zzzz...

                                            Krooh pyyh...

4 kommenttia:

  1. No olihan se hiukan outo teko, mutta ei nyt Anskua haukkuun tarvi rueta :( Vaikka oiski vihanen...

    VastaaPoista
  2. Niin Lili. Kiitos paljon, että ymmärrät AnskuMurua. Hänellä on irlissäkin tosi paljon huolia ja murheita. Voin sanoa, että hänen iskä kuoli irlissä ja tämäkin, että sitten kaikki kiusaa netissä. Hoh, toivon että tämä loppuis, säälin häntä. ;)

    Emppu
    P.s. toivottavasti ymmärrät!

    VastaaPoista
  3. Hyvä pandat! Se on oikein kun emme rupea haukkumaan ketään, anskulla onkin näköjään paljon murheita, otan osaa :'( Emppu, mihin Anskun isä kuoli, jos saan kysyä? Surullista tämä, toivottavasti ansku pärjäilee :')

    - Lilinne ♥

    VastaaPoista
  4. Olet maailman ihanin Lili!<3
    En ois uskonu että ymmärtäisisit mietä. Mää en tehny tota tahallee et sillee..

    Sinun

    -AnskuMuru123

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥