Lukijat

keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Mun eka kuva!! + muuta

Moimoimoi!!

Jihaa!!! Opin ottamaa kuvan. Tai oon mä osannu sen ottaa, mutta en rajata nyt osaan. Mutta en oo kyllä vieläkään ihan varma miten sain sen, mutta sain kuitenkin. :)

Ainiin...    Hyvää väestöviikkoaa!!!!

Se alkoi panfussa tänään. Vaikka Kamaria sanoi, että se on oikeasti 11 heinäkuuta. Eli se oli jo maanantaina.

Oletteko jo käyneet kirjastossa?? Mä kävin ja siellä näytti silloin tältä:


Keskiviikon ylläri :D


Ne jotka eivät ole vielä käyneet niin arvaatteko jo mikä se ylläri on??

No se.....Että panda istahtaa itsestään ja tekee rillipää hymiöitä.





Ja Elluliini tulee iltapäivällä panfuun ja  Ella sano tänään blogissa että jos ollaan kiltisti niin se kertoo huomenna blogissa koska ylläri- ja tasokone toimii!!


Joten ollaan kaikki oikeein kiltisti kun Ella tulee :) No mä menen nyt heiheiheihei!!! ÜÜÜ



Tassuttain: Siili ÜÜ

2 kommenttia:

  1. Moi...
    Ootteko lukenu surulliset uutiset mun blogista...?

    -PP

    VastaaPoista
  2. En mä ainakaan.

    Mitä nyt???
    Ekkai loppaa?!

    Siili Ü

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥