Lukijat

lauantai 30. heinäkuuta 2011

Tunnelma matossa ja lattialla... ):

Heip peip ;( Tunnen oloni, tällä hetkellä kovin öö... jätetyksi?

Mistäköhän se johtuu... D= ?
Emt... mutta... outoo... oon ajatellu että mulla on kamuja ja hyviikin ja niihän mulla onki! ;) Mutta silti... tuntuu että kaikki on löytäny jonku oman oikeen kamunsa uuden, mut en tarkota sitä et mun pitää olla kaikkien hyvä tai paraskamu, haluisin olla edes jonku 1% kaveri, niin vähän... ehkä en ole onnistunut olla teiän kaveri, tai sitten mulla on tällä hetkellä sellanen tunne vain. Kuunnelkaa tää biisi. Se kuuluu tähän tunnelmaa, mutta mul on teille yks juttu:


Mitäs siinä lukee? Se on helppo ;D
Tein teille runon:

"Jos sinusta joskus tuntuu, että ystävä on kaukana ja ettei kuuntele, sulje silmäsi ja ajattele mitä hän vastaa, kun avaat silmäsi ystäväsi on jo vastannut sinulle hymyilemällä"

- lili100

Loppuun vielä biisi, joka on menevä ja pidän siitä paljon, tämätämätämä!

RAKKAAT YSTÄVÄT toivon ettette käsitä tätä väärin, olette minulle aina 1# enkä lähde tästä panfun maaaaailmasta vielä pitkään aikaan, paitsi jos tahdotte niiiiiin...

Tassut rakkaudella jättää

- lili100 joka on huono ystävä <'3

4 kommenttia:

  1. Olin jsut teiän blogis ja tää teksti ilmesty ;D

    VastaaPoista
  2. Lili,
    Sä et todellakaan ole mikään huono ystävä. Sä oot se ihanin, joka on hupsu, kiltti, avulias, ja joka kuuntelee! Mä en pystyis olla panfus ilman sua, ja ootanki sua joka päivä panfuun, mutta sua ei näy. Mulla on ikävä sua, mun mereneito, puuha pete, ja mikä ikinä oletkaan. :) <33

    VastaaPoista
  3. ET OO YHTÄÄN HUONO YSTÄVÄ!<33333
    Oot mun BFFFFF. mun muru.<33333333333333>>:PP En pysty enää kirjottaa, oot vaan muru.♥

    Emppu.

    VastaaPoista
  4. Lili... Sä et oo huono ystävä. Et ikimaailmassa!! :o Juuri toisin päin, ihana ystävä. :) Mustakin tuntuu usein jätetyltä... Kukaan ei tule juttelemaan, tai sellaista... Vaikka eihän se ole niin. Meillä on errittäin paljon hyviä ystäviää, vaikka se ei joka päivä tuntuisikaan siltä... <3

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥