Lukijat

torstai 9. joulukuuta 2010

Hehhehhee...

Aloha pandat! :D

(nyt ei oo kesä) Toi mun tervehdyt liitty niinku jouluun (ainaki piti)
Hei no eilen unohdin kertoo et item kone toimi :) En oikein osaa selittää mikä se on, kun en oikein tiiä ittekkään :d Blogis oli vaikka mitä tänää Ellalla ja Maxilla tai itse asiassa kuvia :)
Olin päässy niistä muutamaan :D Mut miks pikkusiili ei oo kirjottanu? :( Höh... sil on varmaa kiire :d


Huomenna kai on kulttis päivä! Jeah! Kivaa! Mut mulla on kyllä kivaa sillä no perjantaina on kai kulttis päivä eli huomenna ja ehkä saan sen kultapaketin pian! Makeeta sitten saa hienoi tavaroita kalenterista ja saa ostaa vaikka mitä! Nyt annan pikkusiilin kirjoittaa se tarina! Että se voi ees jotain kirjoittaa :) Oon huomaavainen xD Kalenterista bongahti kulttiksille download ja meille taviksille semmonen tavallaan lahajakauppakassi ;D Semmonen ei kai muuta ku se tarina ja kuvia :D

Noni valmista tos on mun super loikka xD Nois muis on heraaystava :) Nyt moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥