Lukijat

torstai 23. joulukuuta 2010

Joulu on taas!

Moi no kukas täällä yksi pieni avuton panda piiperöinen xD
No, kun toi kysely on tuolla niin miten saan sen pois?.... O.o Voitteko laittaa kommentteihin ja nyt, kun olemme miettineet vähän, että onko tää meidän blogi hyvä :/ Toivottavasti on sillä yritämme parhaamme! ;) Järjestämme semmoisen kyselyn, kun on aikaa ;)

Mikäs päivä huomenna on? No jouluaatto, kun tänä aamuna heräsin niin mietin mikä päivä tänään on sillä mulle tuli muistikatkos sitten kysyin, että mikä ja kurkkasin kalenteria ai niin 23 päivä ja joulu lähenee. Sillä mulla ei aina muisti ole aivan mahtava! xD Huomenna jouluaatto! Mitäs toivotte lahjaks? Nyt oon kyllä surullinen ei yhtää osallistujaa kiljailuun mikä on syynä huonot palkinnot vai?

Mutta ei sillä ole niin väliä, vaan toivotan kaikille oikein HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA! Muistakaa sitten, että joulussa ei ole tärkeintä lahjat, vaan iloinen joulu mieli kaikilla! Minua ei haittasi, vaikka en saisi lahjoja sillä haluan vain joulurauhan ;) Toivottavasti tekin! Mutta enhän minä sitä sano, että lahjat eivät ole mukavia ;) Nähdään huomenna panfussa jouluisin merkein ;)

t: lili100 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥