Lukijat

lauantai 4. joulukuuta 2010

Moiccan!

Moiccan pandat!

Pikkusiili vähän on kirjoitellu (viheltäen ja ei jääny oikee tilaa kirjoitella kun kaikki jo sanottiin)
No... tänään panfus ja muutenkin mulla oli ei oikein kiva olo, mutta mun päivä pelastettiin kumminkin illemmalla ♥ Kiitos te kekkä pelastitte sen ainakin: tony1, Aijuli ja Wede (vai oliko se Wede, tais olla)
Joku We... en oikein muista. Muisti ei oo ihan hyvä joten älä välitä jos oon kirjottanu nímen väärin. Sori se oli vahinko joten älä kiitos pahoita mieltäsi ja tule sanomaan siitä sillä se oli vain vahinko! Anteeksi etukäteen! Jos se on väärä nimi (Wede) Pyydän anteeksi :( No ei siitä enempää... no ei kai mulla oo muuta asiaa, kun pikkusiili on jo sanonu kaiken :( Mut mulla on kuvia! :) Tässä ne ovat:



Tässä kuvassa minä lili100, tony1 ja vekku3. Ollaan tony1 majassa ;)


Noniin... kaikki kuvat on tossa laitan ehkä huomenna lisää, kun nyt mitää sanoa taas moimoi. Niin Max oli eilen panfus :) Lähipäivinä yritän aloittaa joulutarinaani joka päättyy 24 päivä joulukuuta eli jouluaattona! (yritän ainakin) Moido pandat pienokaiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥