Lukijat

lauantai 15. tammikuuta 2011

Kaikkea!

Huh huh! Eilen jäi kirjoittamatta, kun olin yökylässä.
Eilen luistin rata tuli valmiiksi! ;DD
Hieno, mutta kaikki pandat siihen ei oikein mahdu kerralla, kun se tulee jo täyteen. Melkein muutamastakin... Dx
Olin varma, että tänään olisi ollut kulttis, mutta mua ei paljoo haitannu kun oon muutenkin :))

Ellasta tuli jääprinsessa! Hih... toivottavasti minäkin tai no ei osaan kyllä aika hyvin luistella :o
Piruetteja kai muutama... hmm... voisin kokeilla olen sirklannut lähi päivinä ja kokeilut liukuja ja kyllä hyvin luistaa! Tänään illalla klo 18.00 Teenpandassa teen ehkä näytöksen jos kerkeän. Tule toki katsomaan mua kun yritän viritellä luistimia xDD Pukukin pitäisi ostaa vai onkohan minulla jo? Kai siellä joku on. Oon jo harjotellu sen ohjelman valmiiks :---D Tulkaa kattoo ei kestä kauaa.

Teen uutta yläkuvaa ja haluisin tehdä kiipeily sivut ja tarina ja sarjakuva sivut vois olla sillee et tulee vaan tänne niit ettei sivui eli, kun niitä on tällä hetkellä eniten niin e varmaan tulee niin ja meillä on tekeillä sarjis pikkusiilin kanssa :P Paljastan, että se liittyy vauvaan xDD Uusi yläkuva tulee pian, teen niin kauan, että siitä tulee oikein hyvä tai perus :/ Näytän tuon kuvan uudestaan sillä ette varmaan ole katsonut sitä tai useampi teistä. Se on hassu. Sain hevosen majaani! Jeah lukijoita on tullut lisää entistä enemmän vai ja taas suuri kiitos heille! Mutta nyt pitemmittä puheitta on aika sanoa bye bye ihanat pandat!
Moi moi!

t: Iloisin mielin lili100 ♥

2 kommenttia:

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥