Lukijat

tiistai 25. tammikuuta 2011

Nyyh..!

Voi voi! :(
Noh ai miksikö minä nyyhkyttelen no siksi, kun pikkusiili ei pysty pakosti kirjoittelemaan :o
No siksi, kun hän kaatui luistelussa ja nyt hänellä on side! :/
Aika kaameaa... annan kyllä pikkusiilin kirjoittaa sillä minua käy sääliksi tai itseasiassa teemme niin, että pikkusiili sanelee ja minä kirjoitan :)

Seuraavaan asiaan panfussa on lumi sulanut pois ja kukkaset rupeavat kukkimaan!
Tuntuu oudolta, kun ei ole enää lunta, mutta sitten kun siihen tottuu niin on helpompi käsitellä sitä!
Joo toi loppu oli tosi outo xDD
No tällä kertaa Tiuhti ei kirjoita sillä hän on ollut jo aika kauan poissa enkä löydä sitä mistään!
Missä se oikein voi olla!?? Olen kiertänyt koko panfun, mutta ei näy... D:
Niin ja ilmoittautukaa kisaan tai tehkää työ ja lähettäkää edelleen osoitteeseen panfublogi@hotmail.fi
Eli tuohon ja jos sinulla on jotain epäselvää kisasta niin laita kommentiin niin vastaamme!
Niin kuin hyvä ystäväni lovelynatalia teki, hän vielä varmisti asian niin ja kiitos kommentista kun niitä tulee niin vähän.
Nyt olen postaillut tarpeeksi! Nähdään panfussa!

Ps. Yritän käyttää vähemmän hymiöitä!

Tasutellen yksinäinen lili100 etsien Tiuhtia :(

2 kommenttia:

  1. Lili se lähti ehkä mulle tai kun sanoin pallerolle että voi mennä leikkimään yhdessä niin ne on varmaan jossain kahdestaan

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥