Lukijat

perjantai 21. tammikuuta 2011

Vauvajäristys!

Voi ei... kun menin lukee Ellan ja Maxin blogii: Vauvajäristys?
Olin ihan ytkö panfuun tulee vaiuvoja?!
Huh... ei sentään :o
Huomenna vissiin tapahtuu kaikkea jännää! Odotan ainakin innolla :)
Mutta totta kai olen kärsivällinen, niin kuin aina! :DD
Kerron tarinan mitä tapahtui tänään, kun heräsin:

Kuulin koputusta, kun heräsin nostin saman tien pääni.
Ja kun heräsin näin pikkusiili keittämässä puuroa majassani!
Säpsähdin ja kysyin:
"Mitä ihmettä sinä täällä minun keittiössäni teet?"
"Öö.. no et ikinä usko!"
"Ai näit taas bollyn panfussa, eihän se nyt niin ihmeellistä ole!"
"No ei niin, tule nyt!"
Jäin syömään puuroani, kun pikkusiili säntäsi jo viidakkoon. Ajattelin mikä ihme noin tärkeää on ja samassa puuro kulhoni kaatui maahan mässähtäen. Säikähdin älyttömästi! Ajatuksia pyöri päässä Paul the kidistä... on tullut Kru...! Ja toinen norsu on tullut panfuun! xD
Muuta en kerennyt ajattelemaan, kun noi ja juoksin viidakkoon täysiä vilä yövaatteet päällä ja kello oli vielä kaiken kaikkiaan KUUSI aamulla! Olin jonkun valtavan mökäleen edessä ja pikku hiljaa nostin päätäni ja huomasin, että edessäni seisoi huima Guliver jättiläinen.
Olin sanaton! Mutta hän puhui ystävällisellä äänellä.
Pikkusiilui katsoi minua ja sanoi: Tätä minä tarkoitin!
Kiitin pikkusiiliä ja Guliveria tapaamisestamme!

Tuossa oli tarina toivottavasti piditte! Kertokaa kommenteissa minkälainen se oli! :)
Voi, että toivottavasti pystyn huomenna kirjoittamaan koska mulla on kurkku kipeä ja hirvee nuha.
En oo ollukkaan syksyn jälkeen kipeenä, (hyvä vastustus kyky!) Ei se kyllä aina tuo syy ole xDD
Taas järkkäsimme jotain kivaa pikkusiili ei kerkeä kirjoittelemaan ainakaan lauantaina, mutta ehkä sunnuntaina (harrastukset vie aikaa :(( )
Niisk... nyt meen parantelemaan itseäni ja kuva musta ja Gulliverista:

Tuossa on ja nähdään ehkä huomenna niisk niisk, toivottavasti!
Lukekaa blogiamme ja kommentoikaa sillä jos tämä ei menesty on mielesttä jo pahin blogin lopetus! :((
En halua sitä ja toivottavasti ette tekään! :)

t: Iloisin mielin lili100 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥