Lukijat

keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Olen onnellinen panda!

Sori en ole kirjoittanut muutamaan päivään siihen on kyllä syykin... on ollut koulua ;(
Siihen on kulunut aikaa roppa kaupalla, kun yritän satsata tänä vuonna koulunumeroihini aika paljon! ;)
Kun luin mitä kaikkea kivaa panfuun on tulossa meinasin oikein pudota tuolilta xD
Peräti uusi tehtävä, aarrearkku ja panfun sivut uudistuvat! Aika siistiä! Minkähänlaiset tulee panfun uusista sivuista??? Toivottavasti hienot!

Voisiko kysyä näin olenko panfun onnellisin panda? No aika lähellä, ainakin maanantaista lähtien tähän keskiviikkoon sillä on käynnissä vuoden panda (kisa kai)
O.o Oletteko äänestäneet? Mä en vielä. Kukahan voisi olla? Hmm... mulla on jo mielessä muutama ;DD
No tosi kivaa kummiski uskon, että tästä vuodesta tulee mahtava!
Sillä myös muuta! Minun tooosi hyvä ystäväni Aijuli ei ole lopettanutkaan panfua!! (mieli voi vaihtua kaikilla)
Tosi kiva juttu! <3 Sitten loppu huipennus tattadadaa! Olen päässyt 50 tasolle! Jee! Tosi mahtavaa!


Tos näette, että todellakin pääsin siihen ;) Mulle tais kasvaa viikset xD
Mun mielestä nää pandat on kyllä hienoja paitsi, että ripset tulee tohon viiksiksi mut muuten tosi hienoja! ;) Voispa ne tulla silmien kohdalle! Sain myös uuden majan ;) Sori kuvaa ei oo siitä, mutta pystytte katsoa sen sieltä taso jutusta oikealta yläreunasta! Huima nousu! Näitten viikkojen aikana on tullut huimasti lukijoita! Odotas, kun lasken.... peräti 8 lukijaa! Mahtavaa  loistavaa upeaa!! Kiitos tosi paljon tästä lukijoillemme, kaikille! Frekulina ja lovelynatalia ovat tulleet näissä ihan lähipäivinä sekä Tellervo! KIITOOOS!!
Mulla on mielessä yks kiva juttu toivottavasti sitten tykkäätte ja yks huono juttu logoja ei ole valmistumassa näillä näkymin, kun ei ole tullut ehdotuksia, mutta nyt taas laittakaa!
Se on kysely tai petäti kaks kyselyä, mutta se toinene tuleekin tähän eli vähän erillainen ;)
Moi moi!

t: Iloisin mielin lili100 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥