Lukijat

sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Tiuhtin tarina!

Hei kaikki!
Täällä Tiuhti ja lili100!
Kirjoitankin täällä värillä koska ainakin minua otti silmiin se äsköinen väri :o
Ei yhtä kirkas, mutta näkyy hyvin!
Hehe :DD
Joo... No nyt on tullu 20 lukijaa! Mahtavaa, meidän osalta.
Pikku hiljaa tästä tulee kuuluisa jos tästä tulee! :)
Juu minun ansiostani!
Nyt, kun tulin kaikki haluu lukee tätä blogii!
Joo just nii! *nielaisee*

Haluutko kertoa ite tarinasi vai minä?
Minä tietty! Minä tässä se pää!!
Aha :S

Tarinani!

Tää väri! Eli olen tullut tänne aika kauan sitten silloin, kun oli Kr...
Hän paha kuka nyt on... Paul the kid!
Lili kertoi minulle siitä! No ensinnäkin Kr... ja Bonez tekivät yhteistyötä!
He olivat matkallaan lentokoneella ja heillä oli mukanaan panfun lemmikit... bollyt.. woobyt ja pokopetsit!
Minä olin yksi niistä woobeista... se oli hyvin karua! Olimme varmaan panfun isoimmassa säkissä!
Säkissä oli pilkko pimeää joten halusin nähdä jotain. Hetken päästä laitoin hampaani niin, kuin sapelihammastiikerillä, purin säkkiin reiän ja hyppäsin ulos hyvin hiljaa! Puraisin säkkiä uudestaan ja se suureni. Kuiskasin yhdelle bollylle: Laita sana kiertämään pelastan teidät!
Juoksin hakemaan laskuvarjot. Niitä pitikin ottaa jo melkein sata! Menin heidän luokseen, annoin laskuvarjot ja he laittoivat ne päälleen. Sitten huusin: HYPÄTÄÄN! Kaikki hyppäsivät ulos koneesta ja silloin lemmikit saapuivat panfuun!

Eli olitko pelastaja? :o
Kyllä! :DD
Oukei... :S
Uskonko? JOO! No kaiken lisäksi tuossa oli Tiuhtin tarina! Noin siinä sitten (kai) kävi!
Niin ja se loppui niin, kun lili oli talleilla tipuin hänen syliinsä ja lili otti minut omakseen!
Muille lemmikeille on käynyt varmaan samoin ja jos kaikki eivät tippuneet heidät vietiin kauppaan ostettavaksi tai johonkin muuhun :)
Joo! Blogiin ei olla tänään kirjoitettu joten en tiedä päivän tapahtumista, mutta uudet puvut ovat tulleet kuvastoon käykääs katsomassa ja meillä on uusi yläkuva mitäs pidätte? Kertokaa kommenteissa ja laitan tuonne pikaisesti kyselyitä! :)


Tassuttain: Lili100 ja Tiuhti!

Sori pitkästä postauksesta! Jep! :)
Paljon asiaa! :DD

2 kommenttia:

  1. Lili anteeks kun lähit mul tuli jostai syystä bannaus

    VastaaPoista
  2. Juu, ei se mitään ;)
    Arvasin, että siihen oli kyllä joku syy.

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥