Lukijat

lauantai 29. tammikuuta 2011

Uutta! Troy taas siirtynyt :( + bloggari äänestys! :)

Moi taas! Jep munki puolesta! Vihdoin kirjoittelet! Olet sentään jo kunnossa onneksi! :)
Sillä jos et olisi viikonloppu ei olisi kiva, mutta nyt onkin! Kiitos lili, kun olet niin huomaavainen :)
Haluisin tutustua teihin pandoihin panfussa sillä lili on ja sanoi, että panfussa on tosi kivoja kavereita!
Niinpä minäkin haluisin... minulla on vain muutama :) Joten olisi tosi kivaa jos näette minut panfussa niin voisimme tehdä jotain kivaa! Tarvitsen ystäviä. Olen samaa mieltä ystäviä tarvitaan, että panfussakin viihtyy ainakin minä tarvitsen! :) Minulla on niitä monta, mutta en nyt rupea luettelemaan.

Joo uskon lili :( Voi sinua raukkaa! Mutta minä en jätä sinua ikinä yksin. Mehän olemme ystäviä aina niinkuin ananas ja kookos :) Sinähän sen sanoit! Olet aivan huippu panda! En unohda sinua koskaan. Piristät minua sydämmeni kyllyydestä! Oi... kiitos samoin :) Nyt seuraavaan asiaan nimittäin Troy on taas siirtynyt mitä kummaa on tekeillä? :o Olen miettinyt samaa! Huomenna se varmaankin selviää ;) Niin sitten bloggarit!
Äänestyksiä voi vissiin laittaa kommentteihin... kukahan tai ketä äänestän? Minulla on sama ongelma, mutta tiedän jo muutaman! :) Oli kyllä hirmu vaikea päätös! Ketä äänestän kun ei ole kavereita? *Itkee* Älä itke kyllä sinä varmasti saat vielä! Niin, toivottavasti... luotan siihen, että minun ystäväni voivat ainakin auttaa sillä avatar toivoi ainakin näkevän sinut! Tototodellako? :o Olen niin innoissani! Kyllä puhun totta!

Nyt saat kirjoitella tämän uuden jutun! Okei... eli olen väsännyt tätä aika kauan tai olen miettinyt tätä aika kauan.. heh ja vihdoin valmista :) Toivottavati pidätte... tittididii:


Eli bloggaajat! Kopioisitko tuon kuvan ja laittaisit siihen oman nimesi aika pienellä, että muuittenkin nimi mahtuu siihen ja laita se sitten omaan blogiin, että tiedän missä se kulkee ja toivoisimme, että se kiertäisi kaikilla bloggareilla, mutta se on melkein mahdotonta, mutta tosi monella! Tästä voisi tulla kivaa ja kysykää jos on jotain epäselvää! :) Kettokaa myös kommenteissa mitä pidätte! Heh.. jännittää bloggarit aika kovaakin. Ou :) Mutta parempi voittakoon! Ei aina voi voittaa. Niin, paitsi tuon kyllä kaikkien unelma! Mitähän me tekisimme no mä ainakin pyörisin xD Ok mä laulaisin ukkon nooaa panfussa heh ja olisin niin onnellinen panda, että huh huh varmaan pyörtyisin. Heh xD Ketä meinaatte äänestää? Kommentoikaa! Okei hei hei!

Tassuttain lili100 ja pikkusiili10 ♥ ja innoissaan :) Niinkuin aina!

10 kommenttia:

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥