Lukijat

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Missä mennään? (otsikko on outo)

Heikun keikun vai vinksin vonksin? ;DD

Niin, kun otsikosta näkee se on todella outo. Noh, siis tällä kertaa aion kertoa teille asiasta mikä on varmasti monelle bloggarilla (etenkin kuukauden bloggarilla) mielessä! Nyt kerron, toivon että luet tämän ja että tästä olisi apua tulevaan! ;)

Unelmat

Kaikkien blggareiden tavoite ja unelma on varmasti olla kuukauden bloggari! (niin meidänkin) Unelman toteuttaminen on ihanaa, se on ihanempaa kuin syödä jäätelöä! Njam, sekin on kyllä hyvää! Mutta, luulisin että kuukauden bloggareilla on tämä mielessään... mitä teen kun olen saavuttanut unelmani? Tuohan on helpompi vastata, kun syödä jäätelöä! Arvatkaa mikä se on? Koska unelmamme on olla kuukauden bloggari, ja tämä on ihanaa! ♥ Pitää etsiä uusi uunelma! :)
Arvaattekos mikä on meidän unelma? Saada 100 lukijaa! Siihen on kyllä vielä matkaa, mutta ei hirveästi. Mikäs teidän uusi unelma on kkb: eet? :DD Mutta pandat, toteuttakaa unelmanne! Se tuo sinulle ihanan mielen, ihan niin kuin olisi paras päivä koko maapallolla! <333 Jos olet kkb ja ajattelet en jaksa panfuilua, koska saavutin jo unelmani. UUDET UNELMAT ODOTTAVAT!!! ♥ Muistakaa jos haluatte kuukauden bloggariksi, tehkää töitä ja töitä sen eteen niin saatte sen mitä olette yrittäneet! Rakkaat pandat toivottavasti tämä auttaa teitä jatkossa, voisitteko kommata ja sanoa minulle :)

Ei tässä muuta, jes huomenna ei ole koulua koska olin yhden lauantain koulussa ja nyt huominen on vapaa! Menettekö te kaikki huomenna kouluun, nyyh.

Rakkaudella kaikkea hyvää teille toivottaen:


6 kommenttia:

  1. Heippa! :) Liityin bloginne lukijaksi, olen siis MiniMouse Panfusta. Onnittelut vielä teille molemmille kuukauden bloggarin tittelistä! ;) Bloginne on muuten tosi kiva.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mini! ♥
    Mekin voitaisiin liittyä sun blogin lukijaksi, juu kyllä liitymme! Kiitos onniteluista ja kehuista rakas Mini! ;)

    Tassuttain
    lili100 ♥ :)

    VastaaPoista
  3. Lili anna anteeksi siit riidasta!

    VastaaPoista
  4. Ensinnäkin oon HYVIN HYVIN vihainen joten mieti ennen kuin sitten tuut valittaa mulle!!!! Sanon aina kaikkee semmosta jota EI olis pitäny sanoo!!!!!!

    Minne te menitte kun tulin tänään (26.4.) panfuun? Miks te katositte????!!! MIKS?!?!??!!? Tunsin itteni ihan vihatuks koska te satuitte lähtee melkee heti kun tulin. ONKO ASIALLA MITÄÄN MERKITYSTÄ!? Kaisu ja yama lohdutti mua! Sen sijaan te höpisette jostain koodeista!!! Yleensä kavereille voi kertoo kaiken mut joo, miten vaa! Arvatkaa nyt kuinka vihane oon!!!!! Mua ei huvita kaiken lisäks lukee mistää kuukauden bloggareista koska en IKINÄ IKINÄ IKINÄ tuu ite olemaan koska mun blogis ei melkee käy kukaan!!!!!! ANTEEKS MUT ÄLÄ TUU VALITTAA
    D:< Istuin siellä mun majassa vaa yksinäni. Onneks JOTKUT tuli sinne!!!!

    Tas... ei huvita

    VastaaPoista
  5. No vastaan kysymykseen eli mikä on unelma
    No mun unelma on yhä olla kuukauden bloggari
    se ois kivaa!!

    Estella

    VastaaPoista
  6. Juu, onnea matkaan Estella! ♥

    - Lili100 ♥

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥