Lukijat

torstai 14. huhtikuuta 2011

SUURI IDEA!!!! (lukekaa)

Heippa pöperöt! <33

Tuossa kuvassa on tuo minun tekemä pääsiäis juttu!
Minulla on sitten vallatomia uutisia! :)
Tänään meidän koulussa esiintyi semmoinen bändi, bändi mielestäni ei ollut mikään kummoinen... mutta siitä kumminkin sain mahtavan idean!!!! Siinä ei kerrottu liikunnasta mitään, mutta jotenkin vain päähäni pulpahti ajatus: Parannetaan panfua!!! Tuttu tunne varmaan kaikille bloggareille. En tiedä parantaako tämä panfua, mutta tämä on hauskanpitoa!! :) Me järjestämmekin liikkumisen kunniaksi blogiimme..... Liikunta päiviä! / urheilu!! Tykkäättekö te liikkua? En halua, että ideaa varastetaan minulta!!!!!!
Minä tykkään, käyn lenkillä, harrastan tanssia, pyöräilen ja sen semmoista, olen harrastatanut taitoluistelua voimistelua ja jalkkista mitkä ovat liikuntaa.

Siis kaikki pandat liikkellä, tehdään panfusta liikunnallinen!!! Liikkukaa, käykää lenkillä myös panfussa! Ilmoittaudu kommenteissa jos haluat mukaan liikkumaan panfuun! :D Kerro myös mitkä päivät sinulle kävisi tätä harrastaessa! :)

Sitten takaisin uutisiin, sirkus huhu on siis varmistettu ja ylihuomenna eli lauantaina sirkus tulee panfuun! Olen aika innoissani, toivottavasti tekin! Tässä on siis ne uudet hauskat sirkus asut:

Hauskoja :DD Lähiaikoina poistamme tältä yhden sivun ja tilalle tulee uusi! :) Vähän hauskempi! :DD
Huomenna kisa viikko jatkuu, ei haittaa vaikka et tiedäkkään kaikkia esim. tietovisassa, pääasia että yrität sillä saat pisteitä siitä ja voit jopa voittaa 500 pkta!

Tassuttain:


Ilmoittakaa siis siitä urheilupäivästä! Aloitettaisko jo huomenna, tarvitsen nimet alle, että voin tehdä teille vaikka pelaajakortit! :DD

Ps. Kuulin siililtä, että Ella oli tänään panfussa. Siilillä on muutes huomenna ja lauantaina SM-kisat! Toivotetaanhan hänelle porukalla onnea, peukut pystyyn! :-DD


3 kommenttia:

  1. Voisin tulla mukaan tohon ideaan :)

    VastaaPoista
  2. No mä oon nyt kipee, mutta katotaan nyt osallistunko :)

    VastaaPoista
  3. Kiwa idea! :) Liityn tietenkin, koska pidän liikunnasta itsekkin. :D Ja EN varasta ideaa!!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥