Lukijat

lauantai 30. huhtikuuta 2011

Vappu humua!

Wappu wappu! xDD

Hieno tervehdys :p Mistä aloittaisin, kun olen niin sekaisin.
Olen viettänyt vappua niin paljon. Serkut lähti just äsken ja meille tulee vieraita, arvaatta varmaan kenen perhe, hmm... 
jätän sen salaksi. Voitte arvata sitä kommissa! Mä tässä yritän puhaltaa ilmapalloa, mutta ei ihan onnistu :DD

Tiuhti on lähtenyt, olen siitä tosi surullinen. Hän oli ihana pikkuinen piipertäjä, mutta nyt nyyh... :( Jo nyt lauantaina voit seurata vakooja, mitä hän tekee, missä hän on ja milloin?
Siitä saa kivan paidan, mutta mä en vielä löytänyt sitä missä se on ja mikä.

                                      Vappu tassuin:


2 kommenttia:

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥