Lukijat

tiistai 26. huhtikuuta 2011

Viimeinen kerta!

Heippa, täällä Tiuhti viimeisen kerran kirjoittelee *nielaisee*
Anteeksi panduliinit, uskon että olette unohtaneet minut jo, koska en ole kirjoitellut teille. Koska koska koska.... miten sanoisin tämän? Matkailu on ylitse muiden se vie minut kaikialle, sinne sun tänne. Se on vain näin että matkailu on ykkönen nyt ja aina... joten joudun jättämään teidät :(
Koska, menen kiertämään koko maapallon ympäri.
Maailmanympärysmatka luvassa ja sitten joudun sanomaan teille heipat, emme luultavasti näe enää. Sillä taidan olla matkalla vuosia. Yhyy, ikävä tulee. Rakastan teitä aina!!!
Näytän teille vielä kuvan isosta maapallosta, ja minä olen siellä pieni olio.


Voitte kommailla tähän tekstiin vielä minulle viimeiset sanat ja kysymykset! :(( Hyvästi! Toivotan teille kaikkea hyvää panfun isossa maailmassa! :)) *itkee* liian ikävä...

Rakkaudella vielä viimeisen kerran
Tiuhti <333

Ps. Sivuni poistetaan ehkä, voitte vielä katsella sitä hetken aikaa.

7 kommenttia:

  1. No Moikka ja bye mä muistan sut aina

    VastaaPoista
  2. Moikka! ;(


    Onnea lili ja pikkusiili! Olette voittanut mun & Roon viikonblogi tittelin!

    ONNEA!

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon teidän kommenteista nyt on aika lähteä! :( Hyvästi!

    Tassut nyt ja aina viimeisen kerran:

    Tiuhtittelija <33

    VastaaPoista
  4. Hyvästi Tiuhti! Olit varmaan paras woody kaverini
    :(

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥