Lukijat

maanantai 14. helmikuuta 2011

Ihanaa ystävänpäivää!!!

Moi rakkaat pandat! <333
Ihanaa on ystävänpäivä! ♥ Oletteko jo muistaneet toivottattaa hyvää ystävänpäivää?
Toivottavasti, sillä minä olen ainakin :)
Mä rakastan teitä kaikkia pandoja! Niinpä haluan kiittää teitä rakkaimpiani! ♥ Nämä tulevat aakkosjärjestyksessä.

Adamtensta olet minun ♥ toivottavasti me nähdään sitten pian, ikäväkin on jo.... mitäs sinulle kuuluu?
Vaikka sinulle tulikin paha onnettomuut olet ystäväni kultainen ja vähän muukin! :)

Andromeda on aurinkoinen ystävä, kuka ihanasti lämmittää! Kiitos Meda kun olen saanut olla kanssasi tämän ihanan! Ystäviähän me? Eikös? Olet ♥ panda! Sinusta pideään ihan varmasti niinkuin minä teen! Minä pidän sinusta kauniina ystävänä! <333

Anskumuru olet bloggari parhain ja auttavainen, ihana ja vaikka mitä! :) Toivottavasti vielä nähdään! Muistan kun juttellimme ja katsoin sinua silmiin, että näkisin siinä jotain mainiota ja en ollut väärässä sieltä loisti anskumme! <3

Avatar sinut olen tavannut melkeinpä ensimmäisenä, muistan sen tapaamisen milloin näimme toisemme kasvotusten hymyilimme ja nauroimme... siitä se kaikki alkoi! Se meidän ystävyys! :)

Balettipanda et tainnut tietää tätä, mutta olet kaverini loistelias... hauskuutta on ja se ei lopu! :)
Baletti nähdään vielä, vaikka muutaman kerran tervehdimmekin! ♥

Chuchu sinä se hauskutat minut täysin! Pystyn kuvittelemaa sinut tähtenä ja sydämmenä jolloin ihana olet kumminkin! Chuchuuuuuu olet ihanaaaa ystävä! <3

Flora-prinsessa olet kaunis ystävä kuin muutenkin, ulkonäkösi ei petä sillä sen näkee sydän on kumminkin ihana! <3

Gary2 hauskuus sinulta ei lopu vaikka semmoinen oletkin, pirteä, hauska.... ja kaikkea kivaa! :)

HannahMontana hahaa nimiken jo kertoo sen olet ainutlaatuinen olet hauska pirteä ja pirtsakka, ystävä se
todellinen niinkuin te muutkin! ♥

Harry4 ilahdutan sinua täällä että saat näyttää rakkaallesi sen minkä juuri sinä ansaitset! Näytän sinulle sen hyvän pirteän ja kauniin...

Heraaystava sinua olen auttanut ja olet kuunnellut oikein lempeästi meitä otti pala sydämmestä se, mutta korjasimme sen yhdessä, nyt meidän sydämmet ovat ehjät! :)

Jakster1 muistan muitot nuo kun pesäpalloa me pelattiin ja vähän meni huti, niin nauroimme vain sille ja pelastit päivämme, nauravan hauska sinä olet tuot juuri sellaisen ilo uutisen minulle! Kiitos!

Jenzka olet kiva, loistava ja muutakin, mutta mä en voi jättää sua en. Ystäviä ollaan eikös vaan? Yhdessä me aina luetaan! :DD

Juuso-hiphop olet hauska verraton, nuori Aleksis Kivi! Sinusta tulee vielä tähti, odo hetki niin näet sen! Olet hyvä ystävä!

Kaisu321 muistan kun teimme tutkimusmatkan kouluun vedenalaiseen, siellä tuijottelimme kaloja ja ihmettelimme, mutta sitten tajuttiin emme me kaloja tänne tutkimaan tulleet vaan toisiamme, löysimme toisemme ystävykset! :DD

KataOmg semotan sut aina yhteeeeen tähteen, mutta sekotinkin oikeesee sinähä juuri olet se! Juuri tutustuttiin ja aivan upea sä oot muistan muistomme nämä XD Ja se vasta hauskaa olikin! Kataa!
Odotan, että näen sinut XD

Katak sinä palleroinen pulleroinen! <3 You are niceeee pandas! :) Älä loppaa, olet tärkeä ystäväni!
blogisi ansiosta näytit, että blogikin voi olla hyvä ilman sitä "parasta" bloggeria tai sitä! Näytät padoille todellakin esimerkkiä!

Karoliinaelise olet hauska panda, vaikka emme kovin hyvin tunnekkaan, mutta nään sinussa jotain kaunista miksi juuri loistat!

Koala2000 olet hauska... muistan kun nähtiin naurettiin ja hypittiin! Ihana sä vain oot ♥ Olen onnekas kun tapasin juuri sinut!

Late-blue meillä oli riitaa kumpi sai istua hienolla tuolilla, mutta päättettiinkin kakku kestit sopia.
Oli kyllä kivaa niinkuin aina sovitaanko uudestaan vaikka maanantaina?

Lotusjasmin et saa lopata olet ihana, ihana ja ihana! Kiitos kaikista niistä hetkistä jotka sain kokea kanssasi! Kiitos, nähdään!

Lovelynatalia sinusta mä teen tän mielihyvin, nimikin kertoo jo sen iloisen! Nimesi hieno ja kukoistaa pitkälle pitkälle minun korvaan! Kuulen kun huudat ja juoksen heti nään sinun pienen suuren sydämmen! ♥ Paras! <3

Huomenna kerronkin lisää tai lähipäivinä! Kertokaa jos unohdin jonkun, mulla ei oo kauheen hyvä muisti :o
Mut onneks sentään muutaman muistin... oi oi riimittely jatkuu mian vaikka kuinka kauas.

Nyt näytän teille vielä pari kuvaa!





Oii... :) Kiiiiiitos Rosaaa! Tuossa näimmekin juuri ystävänpäivän tunnelmissa, kiitäs ihanasta woobysta Rosaa!!! Mutta en siitä vaaaaan siitä ihanasta ystävyydestä minkä sain sinulta! Se on paras ystävänpäivä lahja teiltä kaikilta pandoilta! Kiitos siitä, ei sen arvokkaampaa olekkaan saatavilla! Ja vielä yksi kuva siitä todellisuudesta ystävyydestä:
Nallekarhun valitsitte ystävänpäivä eläimeksi ja niin se onkin ihana nalle! <3

Halikaa toisianne ja viettäkää ihana ystävänpäivä ja ai niin kisan voittajat ovat titididii:

1. Xalia!

2. Lovelynatalia!

3. Cesilia!

Huomenna julkaisen heidän tarinansa blogiimme!

Tassuttain ystävällisin tassuin lili100 ♥♥♥

6 kommenttia:

  1. Mä ainakii unohduin! :(

    VastaaPoista
  2. Hö. Mua ei ollu tos! Heh no ei se mitään mullakin on huono muisti...

    -PP

    VastaaPoista
  3. Heippa!

    Kiva kun päätit että mun tarina voittaa. Ehkä olen vain hyvä kirjoittamaan tarinoita, tarinoistani muuten melkein aina kehutaan. Sitten vielä kun tulin ykköseksi niin minähän saan sen kuvan tänne blogiin ja kuinka monta pandakolikkoa olikaan, milloin sinulle sopisi että tavattaisiin panfussa? No ainakin silloin kun nähdään! Minä käyn itse ainakin monesti panfussa. Huomenna on muuten juhlat panfussa lue paremmin xalian panfu blogista silloin ainakin voidaan nähdä ja saan palkkioni. Toivottavasti tulet! Ja käy lukemassa blogaini kiitti ( xalian panfu blogia siis )

    Tassuittain,
    tarinoiva Xalia :D

    VastaaPoista
  4. Ole hyvä Lili =) Kiitos siitä ystävyydestä jonka minulle soit

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos kun kirjotit musta noin ihanasti!♥

    VastaaPoista
  6. Myöhäinen kommaus Chuchulta! Kiitos Lilli! Kiittii!
    Sydämme pohjasta kiitos!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥