Lukijat

torstai 24. helmikuuta 2011

Pian, pian, pian...

Häh? Pian? Mitä? Kitkeriöön, mennään pian! Juu, juu juu...
Arvatkaas mitä muuta? :o Tiuhti on palannut takaisin tänne blogiin kirjoittelemaan. *punastuu*
Höh melkein mun väri... *nielaisee* Niin, mutta ei kai se haittaa? Eii, mä vaan sitä että erottaako lukijamme tämän? Kaipa ne, niin huomenna on KPP eli kultapandapäivä :) Kivaa! Pian myös matkakin koittaa Kitkeriöön! Juu niinpä, mutta nyt kun uuttiset on luettu niin on Tiuhtin vuoro.

Hello, hello armoisat pandat!
Mä oon palannut reissultani, arvatkaapas missä olin. Mä olin Ranskassa Pariisissa. Siellä oli niin huippua kun vaan voi olla, no tuota mä.... i i i h a s t uiin.... tai rakastuin.... hih. Voi ei nyt mä sanoin sen :/ Nyt te tiedätte, mä ihastuin sen nimiseen tyyppin tai todella söpöön tyttö woobyyn nimeltä Anastaassia. Oi oi... mä sain oikein kuvankin vielä kun lähdin. ;D
Voi olen aivan sanaton, kun hän on niin söpö.
Mutta onneksi me näemme taas pian. Tai hän siis tulee tänne Suomeen katsomaan "minua" ja meidän blogiamme. Hän vissiin kirjoittelee hetken, kun hänen pitää taas lähteä takaisin Ranskaan jatkamaan hänen työtään. Hän on ravintolassa tarjoilija. Kuka tarjoaa kaikista romanttisimpia ruokia ja vielä sydämmen muotoisia. Hän vielä tekeekin oikein ihanaa ruokaa <333 Hänessä kaikista parasta on hänen pirteys.

Voi kun oli romanttista, söpöä. Niin, olen vielä vähän pieni mutta tajuan miltä rakkaus tuntuu :)
Onnea uuden parin löytämiseksi, minunkin puolesta. Kiitos, kiitos. No mutta nyt taidammekin lopettaa, mutta olletteko huomannut uuden yläkuvan ja taustan? Kaipa olette, näkemisiin!

Lempeästi:

Lili100 ;D, Pikkusiili10 :) ja Tiuhti ♥ Riemukasta KPP :tä teille kaikille!


2 kommenttia:

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥