Lukijat

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Vähän harmittaa...

No tiedätte kyllä... Bloggarit! :o Joo tiedän, tiedän...
Ainahan se jää vähän hampaan koloon, mutta on päästävä ylös!
Sellaista elämä on ja minä en kuoppaan jää vaan nousen ylös!
En luovuta! Se oli kyllä tosi lähellä :) Niin kiitos teille äänestäjille, olen iloinen puolestanne!
Elikkäs bloggarit ovat:
Katak, PandaPomo11 ja KataOmg! Paljon onnea teille bloggarin tikkarista! Mutta mikä tärkeintä on:
Olemme saaneet todella paljon lukijoita! Kiitos Ellalle ja Maxilla ja äänestäjille niin hirmu kiitos!
Niin yks juttu vielä bloggareista, muistakaa: Jostain on raja vedettävä ja tellä kertaa se tuli juuri meidän eteen :( Eli haen tässä sitä nouse aidan yli ja mene eteen päin! Näin se elämä kulkee! Ei aina voi saada sitä mitä tahtoon, vaikka haluaisikin sitä paljon! =)

Seuraava asia:

Mustat pilvet panfun ympärille :o Omg! xD Mitä tämä merkitsee? Uusi tehtävä...?
Ois kyllä tosi kiva! ;D Nyt pitää mennä siis Linnan terassille, sielä on kaukoputki. Tähyilkää joka päivä ja kaukoputkessa näkyy tälläinen kuva:
Ja menkääpäs Oscarin luokse! Taas tulee lisää kysymyksiä, nyt sain jonkun merkin oliko se ranta merkki tai joku saitteko tekin? Oho no sitä ei löytynyt.

Sitten vielä yksi asia:
Elikkä viime kisaan ei tullut yhtäkään työtä, joten uskoisin että nyt tässä seuraavassa kisassa tulisi sillä on tullut roppa kaupalla lukijoita ;D Elikkä saatte ehdottaa kisan sillä ei tule mitään mieleen.
Okei, selvä ja vielä viimeinen kuva ja sitten moi moi!


Niin kommentoikaa, saatte päättää panduliinit!
Tassuttain lili100 ♥

8 kommenttia:

  1. Lilliiii! Milloi se on valmis se mun ylis! Onks sul sähkö postii jolla sä voit lähettää sen kuvan mullee! Ei oo mitää kiirett mut muistutan vaa...!

    VastaaPoista
  2. Onnee olette meidän blogissa viikon blogi voitte käydä katsomassa meidän blogista

    VastaaPoista
  3. Ok kiitos viljami :)
    Sori Chuchu mulla oli eilen tosi huono päivä ja tänään on super hyvä päivä joten tänään teen sitä! Ai niin no kaikille selkis tämä on meidän blogimme osoite panfublogi@hotmail.fi Eli tuo sinne voitte lähettää kaikkia kysymyksiä mitä mieleen vain tulee! ;D

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  4. Mun foorumin osote on toi http://panfu.palstani.com/ voisitko käyä kattoos ja vaikka rekisteröitymässäkin ja jos voisit mainostaa tai laittaa postaukseen olisin kiitollinen

    VastaaPoista
  5. Moikka! Mä vähän ajattelin että voisitko mainostaa mun blogia? Tää oli tällänen tyhmä kysymys.

    VastaaPoista
  6. Chuchu se on jo valmis, niin lähetin sen jo :)
    Viljami: ok käyn katsomassa ;) Mitin maistanko no voisinhan minä, mutta muistakaa pandat en mainosta teidän kaikkien blogeja vaan niitä kellä on ehkä vähän vähemmän käviköitä. Älkää parkuko minulle, kiitos.
    Rosa: Voin kyllä :)

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  7. Kiitos
    Olette muuten tosi yviä bloggaajia. Ilman teidän blogia minulla olisi tylsää. Ja kun oikeasti tarvisin lisää lukioita mutta olen tyytyväinen että te olette lukioitani. Voitte vaikka manínostaa panfusssa ja seuraavassa blogi postauksessa =)

    VastaaPoista
  8. Kyllä Rosa! Kiitos samoin! :)
    Teen tämän vuoksesi!

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥