Lukijat

torstai 17. helmikuuta 2011

Postausta päivältä xD

Todella mahtava otsikko, joka kertoo kaiken xD
Ei kyllä ihan kerro... nyt kun minulla on aikaa niin postailenkin jo näin iltapäivästä! :)
Älä unohda minua... :DD Enn en voi olla huomaamatta sua. Juu kai, nyt uutisiin!
Soque on onneksi jo paremmassa kunnossa sairaalassa! Tai itseasiassa, minulla se on jo päässyt pois sairaalasta ja juoksentelee ympäri panfua! Se onkin kiva kun se saa mennä vapaasti, kuin me muutkin. Kävisi muuten sääliksi siitä saa muuten palkinnon: .... näette sitten huomenna en kerro vielä :P
Höh mua jänskättää :D Mutta se paljastuu jo huomenna :D Mun lempi pokoni onkin Soque, varmaan siksi kun olen myös vähän viekas ja pidän söpöistä ketuista, aww ihana ♥♥♥! Lili äläs nyt intoile onhan se kyllä söpö, mutta... :o Mitä? :o Älä hehkuta liikaa... kyllä kai saa sanoa söpöksi. Juu, mutta ei liikaa.

Mä tykkään ite kypäräkonnasta =)
Sain muutes 1700 kamua! =)
Onnea, mulla on jotain 300 :o Onhan sekin hyvin! Niin kai... PP :n haastattelu on Ellan ja Maxin blogissa.
Käykää katsomassa, niin katakin, KataOmg ja nyt hänenen haastattelu on heidän blogissaan! :)
Minusta ne olivat oikein kivoja. Niin minustakin. Ai niin... kuinka kerkeän tekemään tämän kaiken työn: yläkuva, tilattavaa, kopioitavaa ja puuhapähkinä sivut. Voitteko auttaa neuvoa minua?
Aika ei vain riitä, mutta kun olen ahkera teen myös, mutta kertokaa miten aika voisi riittää.
Kiitos jos autatte!

Tassuttain pikkusiili10 ja lili100 ♥

4 kommenttia:

  1. Moips lili ja pikkusiili!
    Voisitte säästää aikaa tekemällä vähemmän postauksia.Minäkään en ehdi lukea kaikkea, kun kirjoitatte aikast usein :/ Mutta se oli vain mun ehdotus, ja tämä blogi on muuten I H A N A !

    VastaaPoista
  2. Okei kiitos Molly, kun kommentoit!
    Aiommekin vähän säästää muuhun aikaa, joten kun en kirjoittele tai jos (yritän) kirjoitella pienempiä postauksia, niin ehditte varmaankin lukea! :) Kiitos Molly, pianhan ne kuvat voivatkin valmistautua.

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista
  3. En oikein tiedä miten voisin auttaa teitä.. Koska oikeastaan... Minusta on kiva kun jos.. Kirjoitetaan postauksia joka päivä, mutta eihän sitä ole muuta vaihtoehtoa kun että harventaa postauksia.. Jos minä en ehdi lukea kaikkia postauksia rullaan niin pitkälle alaspäin että tulee se minkä olen kuitenkin lukenut ja alan siittä siten lukemaan niitä mitä en ole vielä lukenut niin pitkälle kuin jaksan ja siittä sitten taas seuraavalla kerralla jatkan lukemista.

    Toivottavasti auttoi, mutta ei varmaan auttanu..

    Tassuittain,
    Xalia

    VastaaPoista
  4. Oi, hyvä kun on kiva kun postailemme aika useasti, tämä voi olla ehkä vai poikkeus kun postailemme vähän vähemmän sillä olen tekemässä puuhapähkinä sivua, joten vähän jäi vähemmällä ja ajattelinkin kysyä kyselyssä että kumpi on kivempi: postailemmeko joka päivä, vai vähän vähemmän :)

    Tassuttain lili100 ♥

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥