Lukijat

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Kisan voittaja! + Panfussa tapahtuu!

Hello everybody (kaikki) pandat!

Mites menee? Mulla ihan hyvin, toivottavasti teilläkin. Kerronkin tähän nyt nämä uutiset panfusta. Eli pian menemmekin kai hoitamaan Duck pandaa eli suomeksi ankkaa.

Kisan winner is.... (voittaja on) tytydydyy!: Sasse! Onneksi olkoon Sasseliini! Voittaja kuvansa on tässä eli hauskin kuva.
Painakaa sitä niin se suurenee.
Hienot kuvat molemmilla viljamilla ja Sassella. Yllätyspalkinnoksi Sasse saa yllänys palkinnoksi: Olla meidän ohjelmassa yllätys viras. Joka voi kertoa tämän kevään muotia jne. Kerron sitten siitä videosta lisää myöhemmin, mutta yritän pikaisesti. Tutustun ohjelmaan vielä lisää ja pian saatte kokeilla jotain kivaa, katsotaan sitten!

Ps. Sori lyhyestä postauksesta, on pikkuisen kiire ja uusi yläkuva on tullut. Olen nykyään bändissä nimeltä Rock Pandas! Siihen kuuluu mm. minä, juuso ja love. Kerromme sitten keikoista jonkun blogissa, heipsan! :)

10 kommenttia:

  1. Toi on otettu googlen kuvahausta sillä se on samankoknen ku sitä painaa ja jos ois sen ruutukaappaus ois samankokonen ku panfu! ku avaa sen! Eli feikkikuva ei sillä että voittaisin tän!

    Valekuva!!!!!
    Ei oikea! Vannon 100% että on googlen kuvahausta otettu!
    Jos ette usko tallentakaa googlen kuvahausta joku ruutukaappaus see on samankoknen ku se kuva!

    VastaaPoista
  2. Lili voitko tehä mulle yläkuvan tai sitten kun kyllästyn vanhaan?

    Sitte viel et millee osaat käyttää gimppii, mun mielest se on tosi vaikee käyttöne?

    Tassuttain,
    Ava

    VastaaPoista
  3. Viljami: Luulin, että puhut yläkuvasta, aa en tiedä kyllä, mutta tuossa kuvassa on kyllä Sasse, nimestä näkee.

    Avatar: Teen mielelläni sinulle yläkuvan. Minkälaisen haluat?

    Tassuttain
    lili100 ♥

    VastaaPoista
  4. Niin ihmettelin samaa miks sitä ei nää hyvin ja et miks sitä ei pysty zoomata mut yritän sit seuraavassa postauksessa niin että pystyy :)

    Tassuttain
    lili100 ♥

    VastaaPoista
  5. KAIKILLE TIEDOKS! Se on mun oma ottama kuva koska otin sen nenäpäivänä! Aika loukkaavaa tommone käytös. Lähetän lili sulle vaikka todisteen että se on MUN KUVA

    VastaaPoista
  6. Avatar: Okei.

    Sasse: Mähän uskon sua, koska ei toi nimi nyt varmaan taivaasta tuu yhtäkkiä. Joten olit kuvassa, tiedän sen sillä kuva oli selvempi kun lähetit sen minulle. On se kuvasi, enkä ole väittänyt että olisi. Voitit kummiskin :)

    Tassuttain
    lili100 ♥

    VastaaPoista
  7. Sasse lopetti panfun nii kuka sen kisan sit voitti?

    VastaaPoista
  8. Niin niin... Mun nimi on muuteski vaikea kirjottaa (ja keksiä) Sasswwelovsku Sasswwelovsku Sasswwelosku Sasswwelovsku Sasswwelovsku Sasswwelovsku Sasswwelovsku Sasswwelovsku...jne.

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥