Lukijat

lauantai 26. maaliskuuta 2011

Panfu bileet!

Moi pandat!

Aloitetaan panfun uutisista. Vähän eilistä. Eilen oli tosi kiva kulttis päivä! Silloin olikin kivaa! :) Mä ottelinkin pari kuvaa, et edes tiennyt, että näin kävi :D Ai miten? Näet pian ja muutkin näkevät! :D
Okei, käyhän se mulle! Eilen yllätyskoneesta tupsahti hieno laava lamppu! Niin teki ja tuli. Kulttispäivä oli tosi kiva yllätys! Kaikille tuli varmasti oikein kiva olo, mulle tuli. Niin, yllätykset ovat aina kivoja!

Sydänten heittely jatkuu nyt, se vain jatkuu Bookwormilla, hän raasu on kovin yksinäinen. Itse olen heitellyt pian jo 500 sydäntä! :) 500? Mä oon jotain sata. Tossa on se kuva, pelissä Map Challance tai se peli. En osaa kirjoittaa sitä. Ohhoh!

Nyt siirrymme siihen tämän postauksen tarkoitukseen!
Eli bileisiin! Kiitos hirveästi 50 lukijasta! :) Lukekaa kaikki tuo, mit tuossa lukee, Niin tiedätte niistä. Painakaa kuvaa niin se suurentuu. Kaikki on tervetulleita! :)






Olemme todella iloisia pääsevämme näin pitkälle blogissa ja kaikessa!
Kiitos todella paljon!! ♥ Tein siitä kuvankin :)

Tossa olin heittänyt melkein 300 sydäntä. Mutta nyt jotain 500 :)
Alla on vielä pari kuvaa, kaksi alimmasta olen ottanut jo aika kauankin sitten.

Tuossa onkin pandoja nään itseni ja nimenikin, mutta en sua. En mäkää xD Nyt postaus päätty (toivottavasti jaksoitte lukea)
Muistakaa tulla bileisiin! Odottelemme teitä!
En ole varma pääsenkö, mulla on kai harkat.
Mutta lili tulee! Okei, toivottavasti pääset!
Jännittää huomenna valitaan kuukauden bloggarit!
Olisikohan meillä mahdollisuuksia? Empä tiedä.
Olisiko, kommailkaa ja muistakaa kysely --->

Tassut
lili100 ja pikkusiili10 ♥

Kommailkaa vaikka ketä te suosittelisitte/ haluaisitte kuukauden bloggariksi, moikka!

2 kommenttia:

  1. Voi harmi, en huomannut tota 50 lukijaa juttua aiemmin niin en älynny tietenkään sitten tulla. :´C
    No tässä kolme suosittelemaani: lili100 ja pikkusiili10, lovelynatalia ja avatar. Älkää muut loukkaantuko, jookosta?

    Huvaa uota ;D:
    -Koala♥

    VastaaPoista
  2. Koala kiitos kun kommentoit! :)
    Kommentit ovat aina kivoja! Ei se haittaa, kun et päässyt, ensi kerralla sitten ;D

    Tassut
    lili100 ♥

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥