Lukijat

maanantai 21. maaliskuuta 2011

Kevät tulossa + kisa!

Moikka pandat!

Max ja Ella tapasivat eilen panfun "rakkauden lähettilään" Lennyn joka laulelee kokoajan laulua "All you need is love". Sydämmien heitteleminen on Palifornialaisten kevät perinne. Ja Penny ja Lennyhän ovat molemmmat kotoisin Paliforniasta. Lenny kertoi Ellalle kuika tärkeää kevät on Palifornialaisille. Ja Panfu Jumper kisa loppuu muuten 23.3 eli hyvin pian.



 Ja nyt tulee uusi kisa nimeltään..... PAHIMMAT MOKAT!!
Eli sinun täytyy kertoa meille kommenteissa sinun pahin mokasi ja sen on pitänyt oikeasti tapahtua. Emme julkaise kommentteja ennen kisan loppua! Ja moka voi olla vaikka esim. laitoin jalkani vessanpönttöön tai jotain semmoista.

Palkinnot:

1. 200 pk, viikon panda ja kunnia maininta.

2. 100 pk ja kunnia maininta.

3. 50 pk ja kunnia maininta.

Voittajien mokat julkaistaan! Ja pk palkinnot annetaan pelaamalla kivi-paperi-sakset tai 4 boomia. Mokien kertomis aikaa on 25.3 asti!! Joten muistakaa kertoa mokianne sillä paras moka palkitaa!!

Tassuttain: pikkusiili10

PS. Tänään tuli myös Musi haastattelu blogiin voit käydä katsomassa sen täältä http://blog.panfu.fi/ ja sori kun tuli lyhyt postaus.

5 kommenttia:

  1. no mun pahin moka oli ehkä keran luokas viime vuonna mul oli opelle asiaa huusin täysiä:
    ÄITIII!kaikki räjähti nauruun!

    Hyvä mä!

    VastaaPoista
  2. Hmm.. mun pahin moka on varmaan se, kun oltiin kerran Halpahallissa ja äitillä oli isoveljelle asiaa ja se käski mun ettii sen. Luulin että se oli pukkarissa ja rupesin huutamaan sinne sen nimee! Onneks en sentää kattonu sinne, kun hetken päästä se tuli leluosastolta pikkuveljen kanssa...

    Mitäköhän se tyyppi sielt pukkarist olis sanonu jos olisin avannu... Olisin kuollu siihe paikkaan.

    Ja toinen on varmaan se, kun mentiin kävellen meidän kavereille, ja yhden mun luokan pojan talo on siinä matkan varrella. Onneks se mun kamu viestitteli mulle sillon, koska kun me mentiin sen pojan talon ohitte, olin nenä kiinni kännyssä, ja pikkuveli sano, että se oli kuulemma kattonu mua tai meitä... Ja noloo siin oli se, kun me oltiin ihan siinä talon edessä, nii äiti vaa ''no kato tonne ja tervehdi''...

    Näkyillään Panfussa, paras kamu! xD

    -PandaPomo11

    P.S. Jaksoitko lukea kaiken ton?! Sehän on niinku joku blogin postaus!! xD

    VastaaPoista
  3. Osallistun..Äää..pahin mokani..totaa..
    (salaisuus) Myöhästyin koulunpäättäjäisistä jolloin jaettiin hymytytön/pojat, ja tietty mä sain sen tytön ja myöhästyin siitä!

    VastaaPoista
  4. heittelin hanskaa koko matkan koulusta kotiin kamun kaa sanoin et olin mestari heittelee sitä sitten ihan kohta oltiiin pihalla aijoin tehä oikein kierre heiton ja humps se osu koiran pissaan nolostuin ihan kauheesti

    VastaaPoista
  5. Kun meidän luokassa oli hirvee hiljaisuus, niin mä pierasin ja kaikki nauro:D

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥