Lukijat

sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Kuukauden bloggarit!! + muuta

Hellou padaset!!

Tänään julkistettiin maaliskuun bloggarit! Ja he ovat:

Kissafani123
Lovelynatalia
sekä
Nano ja Nikke!!!!

Paljon, paljon onnea voittajille!! Ei voi mitään, vaikka meistä ei tullu bloggareita ja olihan se jo vähän arvattavissakin, mutta ei me lannistuta ehkä ensi kuussa sitten tärppää. Mutta vielä onnea voittajille!!
Sitten muihin asioihin...

Tänään Lennyn lahja on valmis ja sen voi hakea häneltä San Fran Panfusta! Lahja on patsas jossa on enkeli panda jolla on kädessä jousipyssy jossa on sydän nuoli. Toivottavasti saitte selityksestäni edes jotain selvää.
Ja sitten vielä Panfu Jumper kisan voittajat! Ja he ovat:

1. Atti16 pisteet: 94.890

2. juuso-hiphop pisteet: 61.450

3. tea123 pisteet: 54.360

Onnea tämänkin kisan voittajille!!!
Maxilla onkin näiden enkkojen rikkomisessa yritystä kerrakseen. :) Mutta harjoittelemalla kaiken oppii!

Muuten kun meillä oli se moka kisa.. Niin tiiättekö mikä on varmaan mun pahin moka? No mä kerron sen...
No me oltiin lomalla Rukalla ja me käytiin siellä kaupassa. Sitten mä kattoin yhtä hyllyllä olevaa esinettä enkä mä tienny mikä se oli... Ja sitte siellä toisella puolella sitä hyllyä oli nainen ja se oli selkä muhu päin.. Ja mä luulin sitä mun äidiksi... Niin mä kysyin siltä: Äiti mikä tää on? Ja sit se käänty muhun päin ja se ei ollukkaan mun äiti!! Vaan se oli joku mummo ja sit se vaan sano, että: En mä kuule tiedä. Sen jälkeen kyllä nolotti.

Mutta tässä olikin sitten tämä postaus. Moikka moi ja toivottasti tavataan pafussa!
Tassuttain: pikkusiili10 :)

PS. Oletko vielä äänestänyt parasta mokaa? Jos et niin voit äänestää parasta mokaa tuosta sivu palkista. Ja äänestettävien mokat löytyvät tämän postauksen lisäksi 2 postausta alempaa olevasta postauksesta!

PS.2 Onnea vielä kerran kaikille voittajille!!!

4 kommenttia:

  1. Olisin halunnut teidät kuukauden bloggareiksi :)

    VastaaPoista
  2. En ehtinyt osallistua siihen kisaan ja kertoa nolointa mokaani, joten kerron sen nyt kun ei siitä kai mitään haittaakaan ole...:
    Olin silloin kolmosella ja minulla oli vielä sellaiset lyhytvartiset kumisaappaat koska silloin oli märkää. Lätäköitä oli joka puolella, eikä mulla ollut mitään ulkohousuja. Ajattelin hypätä yhden ison lätäkön yli tasajalkaa... (mitä oikein ajattelin) No otin vauhtia ja pläts. Hyppäsin keskelle lätäkköä ja kaikki vedet lensivät housuilleni. Sitten kun kävelin sisään kaikki luuli että olin pissannut housuihini... -.-´
    Kaiken lisäksi meidän luokan piti sinä päivänä laulaa jotain koko koululle ja olin eturivissä housut märkinä!

    VastaaPoista
  3. Bee: Hih, kiitos tuosta, olisihanse mukavaa :DD

    Koala: Hihhih xD Kiva moka sinulla! :)

    Tassut
    lili100 ♥

    VastaaPoista
  4. Hei Panda!

    "Pandat pienet muistakaa,
    hyvää mieltä jakaa.
    Ystävällisyys palkitaan,
    se rauhan Panfuun takaa."

    ♥ Tämä viesti lähti kiertokommana liikkeelle PPP-liitosta (Paremman Panfun Puolesta) 29.3.2011. Kopioi viesti vähintään 3 ystäväsi blogin kommenttiin, ja lisää oma nimesi viestiin viimeiseksi. Se Panda, jolle tämä viesti saapuu 30.4.2011 vappuaattona, saa katkaista ketjun ja palauttaa sen Tillervon Panfu-blogin kommenttiin, toivottavasti pitkän nimilistan kera. ♥

    AlisaPPP, Tillervo,

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥