Lukijat

tiistai 22. maaliskuuta 2011

Panfuun liittyvää! + Se kauan odotettu Uutis Panfu!

Olen aina iloinen :) Olen kyllä aina iloinen, mutta nyt olen suunnattoman iloinen! Iloinen, miksi täähän on ihan normi päivä. No niin on, mutta on tullut ilouutisia. Kertoisitko minullekkin ja lukijoille? Tottaan toki! Kamariamme oli eilen panfussa! ♥ En vain juuri kerennyt näkemään häntä, oli ollut ihanaa, mutta sain silti todella kivoja viestejä Lovelynatalialta ja Kissafani123 :lta. Minkäslaista viestiä? :o
Kamaria oli sanonut meidän blogia mahtavaksi!!!! ♥ Kiitos rakas Kamaria, olet muutenkin ihana!!! <333 Sepäs oli kivasti sanottu, nyt ymmärrän miksi sinulla on hymy huulilla. Niin, olen aina iloinen!!! Rakastan teitä kaikkia ilosta! :)

Panfussa toimii tasokone! Menkääs sen luokse!! Huomenna pitää kipitää Lennyn luokse, jos hän antaisi meille sydämmiä heiteltäväksi! Joo, mä ainakin meen! :DD Uudet kalusteet voit bongata nyt kirjasta, itse en nähny niitä siinä. Näittekö te? Twitter on tullut blogiimme, sieltä voit sitten nähdä panfun ja blogimme uutisia! Ettei sinun tarvitse kelata alaspäin 10 km! Huh huh... sentään! Voisitteko auttaa meitä, miten tuohon pystyy kirjoittamaan? Kiitos Floralle kun olet auttanut meitä tuon kanssa ja mistä ylipäätänsä sitä pystyy muokkaaman tuota palkkia siis. Mutta nyt asia vaihtuu, siihen Uutis Panfuun, ole hyvä Uutis Panfu!


Tuossa siis se Uutis Panfu! Toivottavasti katoit, mitäs olet mieltä? Kommentoi jos haluat, että tuo jatkuu! :)

Sasse on palannut panfuun! Jees!! :)))
Mutta mun pitää mennä lukee FyKen kokeisiin! Pyää.. Dx

Tassut
iloinen lilinne sekä Tiuhti! ♥

Ps. Oletteko huomanneet Tulivuorella on vaihtunut ääni/musiikki! Kiva juttu ja se on hieno!

1 kommentti:

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥