Lukijat

maanantai 7. maaliskuuta 2011

Muistellaan alku metrejä + Kisa!

Moi taas, pitkästä aikaa xD Ei kai nyt ihan pitkästä aikaa.
Elikkäs nyt saatte kuulla meidän a a a alkumetrejä. Juu, kertoisimme vaikka hmm... no kerromme vaikka meidän ekasta kuvasta. Kuva oli siis lilistä, sillä mun koneessa ei voi laittaa kuvia, höh.
Oho.. olenko se todella minä? O.o Eikun minä xDDD No ei sinähän se olet ja oikein muodikkaana! xD
Juu todella, ei ollut kun vain merirosvohattu xDD Siinähän on ainesta! :)
Mitäs muita blogin alkuja muistat? Yhden jutun muistan ainakin, mikä varmaan on jokaisella blogin omistajalla mielessä. Ai mikä? Eka kirjain xDDD No ei vaan ensimmäinen lukija!!!!!
Ai niin, mutta tietysti muistamme kuka hän on! Hän on: Nano!!! Nanohan on meidän hyvä kaverimmekin panfussa, ja blogissamme, KIITOS NANO!!! Ja tietysti kiitos meidän kaikille lukijoille sekä teidän ihanille kommenteille!!! Ei ole vielä tullut yhtään rumaa kommenttia, enkä halua nähdäkkään niitä!!1 En minäkään.... :/ Se tekee oikeasti hyvälle tuulelle, kun kommentoitte.

Sitten voisinkin kertoa minun yhdestä arvokkaimmasta hetkestäni panfussa! ;<(((
No se olet sinä unohtumaton ystäväni: Avatar!!!! Muistan sen hetken Karibian rannalla... se oli unelma hetki. Tottahan toki mulla on kuvakin siitä. Kiitos Ava meidän kallisarvoisista hetkistämme ja toivon, että niitä on vielä pitkälle asti! Uskotaan niin! ;)

Olipas kivasti sanottu, mutta joskus kirjoitat herkästi, että saat jopa minun tunteeni aivan kukkuroilleen! ;(( Nyyh... se on kaunista! (lili ei nähnyt tätä) Lukee vain panfu kirjaa, mistä kerrotaan panfun kivoimpia tapahtumia. Huikkaa: Lilii!!! Täällä näin, ei kai kirja nyt niin jännittävä ole!
Ä ä ai mikä? Ai sinä, no olet aika jänskä. En minä nyt itsestäni puhu, vaan blogista pikkupandanen! Niin nyt on sitten vuorossa kisa! Kisa menee sillälailla, että sinun pitäisi löytää hauskin kuva kuvistasi ja lähettää se osoitteeseen panfublogi@hotmail.fi siitä kun painat niin voit vain lähettää, se on siis meidän osoitteemme.
Mitäs pidätte? Toivottavasti todellakin moni osallistuu! Olisi kiva. Kisa päättyy 11.3.11
Ja palkinnot ovat entistäkin jännempi nimittäin 200 pkta ja yksi palkinto mitä luulisimme, että haluaisitte kaikki! Kerromme sen sitten myöhemmin. Minun hauskin kuva on varmaankin tämä:

Entäs teidän, no pian se varmaankin selviää. Sitten Xalia, kun laitotit haastattelun blogiisi minusta niin eikös se ollutkin niin että se oli se voitto haastattelu. Nähdään sitten panfussa KataOmg, Xalia ja cecilia niin annan ne rahat ja Catrille myös haastattelun voit toki myös haastatella minua/meitä. Missäs siili? Aa... siili lueskelee sitä kirjaa... Voi kun tuli pitkä, mutta tässä olikin paljon asiaa!!!

*hyppää koneen ääreen ja sanoo lili jäi lukemaan sitä kirjaa*

Ps. Kuka teidän mielestänne on herkin kommentoija kuka kirjoittaa niin tunnollisesti kommentteja, että itku tulee silmään. Suloista, nyyh ;(( Osallistukaa kisaan! Ella oli sitten vissiin pussannut väärää Maxia, oho! Nyt menemekin tekemään lisää sivuja ja vähän muuta tänne blogiin! *siili ja lili riitelevät kirjasta* P: Kirja oli minulla! L: Eipäs kun minulla, minähän tätä luin jne....

2000 ystävää, kiitos teille kaikille! Olen oikeasti syntynyt juhannuksena siis olen
vielä 12 vuotta! :)

Tassuttain
kirjan kimpussa lili100 ja pikkusiili10!

7 kommenttia:

  1. Mil ohjelmal teitte yläkuvan ku saitte siihen tollasen hienon kirjan!?

    VastaaPoista
  2. Voisko lili tai pikkusiili tulla tänää panfuu jos voi kertokaa täs kommenteis aika milloi tuutte mä tuun ainakii 18:00-18:30 välillä!

    Tassuttain, Viljami

    VastaaPoista
  3. Hehee.... Mut miks mulla olikaan sillon mekko ruvetaampas oikeen kunnolla miettimään

    VastaaPoista
  4. Saitteko meiän kuvan siihen kilpailuun`?

    VastaaPoista
  5. Viljami: Teemme ohjelmat picnikillä ja gimp2: lla. Gimp pitää ladata, mutta se on ilmainen. Kirjan taisin laittaa siihen paintilla :) Toivottavasti auttoi.
    Eilen en kerenny tulla panfuun tuohon aikaan mun kaverilla oli synttärit, mutta kai me tulemme taas pian :)
    Avatar: Heh... taisit ottaa vähän aurinkoa, tuliko rusketus? xDD

    Viljami: Kyllä saatiin, oli oikein hyviä kuvia ja myös Sassella, kiva kun osallistuitte! Osallistukaa muutkin, käykös? :D

    Tassut
    lilinne ♥

    VastaaPoista
  6. Lili nyt mä tahon selityksen! Missä olitte tänään "8.3.2011" En löytänyt sua tai lotusta tai lovee mistään. Kun siinä vaan luki " Ystäväsi on huoneessa johon sinä et vielä pääse. Huone voi kuulua esim. tehtävään" ja katoin kaikki tehtävä paikat eikä teitä näkynyt. Kävin myös katsomassa veden alaisessa koulussa ja paulin huoneessa. Mutta en löytänyt teitä. Eli saanko selityksen!

    VastaaPoista
  7. Lili? Kävin äsken tarkentamassa oletko voittanut missään blogini kilpailuissa, ja vastaus oli että et. Minulla on ollut tietovisa - johon et osallistunut :( minulla on ollut ystävänpäivä - johon et osallistunut :(
    ! Nyt minulla on uusi kilpailu käynnissä, joten siihen kannattaa käydä osallistumassa silloin voit voittaa jotain. Taisit sekoittaa joidenkin blogit. Luet varmaan niin monta! Ja sitten, haastattelin sinua vaan silloin huvin vuoksi..

    Noniin. Siittäpä sainkin idean teen haastattelun paperille ja laitan sen huomenna blogiin. Ketäköhän haastateltavia sieltä löytää?

    Tassuittain,
    Xalia ♥

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥