Lukijat

maanantai 14. maaliskuuta 2011

Panfu Putous! + Vertailuruutu! (kannattaa sit lukee ;DD)

Moooi :DDD

Minä myöööös!!! :))) Enhän mä sua voi huomata, vaikka oot pieni :) Olet silti ystäväni ja se on tänään... Vertailuruudussa! Koska... emme voi vielä tehdä sitä videota panfusta sillä koneeni ei anna koska ei tule sitä juttua kun se heti häippäsee ;(( Joten tilalle tulee Panfu Putous! Siitä pian lisää sillä nyt minää, vertailuruutu!

"Hyvää iltaa pandat vai mitenköhän sainoisin. Huomenta sitten täältä vertailuruudusta, missä tänään onkin vertailukuvana iso ja pieni panda.
Se ei ole kivaa, että vaikka onkin tavis ja toinen kulttis, ei voi olla keveri ;(((
Se ei ole sitten todellakaan reilua, olen nähnyt pandoja ketkä sanovat "en oo sun kamu, kun et oo kulttis" Tuo on sitten julmuutta, sillä ajatelkaa jos olet vaikka aika köyhä eikä teidän perheellä ole rahaa ylimääräiseen, joten et voi saada kultapakettia. Joten sitä ei saa, mutta voi olla kavereita, itselläni ei ole YHTÄÄN väliä onko kulttis vai ei. En syrji ikinä ketään, tuommoisen takia enkä muunkaan, kaikki mahtuvat mukaan oli sitten kulttis tai ei. Oikeasti tämä panda joka ei ole kulttis voi olla oikein hyvä sydämminen ja mukava. "Jos et ole ottanut leikkiin mukaan, vaikka hän ei ole kulttis, menisitkö pyytämään anteeksi, hyvä mieli on sitten molemmilla ja pitää parantaa tapojansa, ei syrjintää vaan: PAREMMAN PANFUN PUOLESTA! Me kaikki haluamme sitä ja me vaikutamme siihen itse :)
Muistakaa, että jos on pieni ja toinen suuri voi olla tottakai kaveri! Pieniä ei pakosti aina huomata (kokemuksia) Olen todella pieni wooby... mutta ihana wooby! ♥ Silti voi olla ihana vaikka on pieni tai iso tai kulttis tai tavis.
Kaikki olemme ihania ja jokaiselle löytyy oma ystävä!
Tuossa voitte katsella, meillä on eroja, mutta silti ollaan ystäviä :))) Olen pieni ja kulttis, siili on tavis ja iso :DD Me ollemme tähtiä panfun ympärillä, me kaikkiiii!!!! ♥ Kiitos jos luitte ton, se on aika tärkeää panfussa, älä erottele muita tuon perusteelle! Tärkeä juttu ehdottomasti! Toivottavasti te ketkä ette ole tehneet noin nyt ymmärrätte, se oli siis                                       vertaiuruutuuu!!! :))) Sitä tulee lisää jos tahdotte, tämä oli opetus, mutta seuraavalla kerralla voi olla hauskempaa! Mutta tuo oli tärkeää tietoa, näkemisiin LPT = lili100, pikkusiili10 ja Tiuhti Studiosta!
Tassut tällä kertaa Tiuhti ja lili100, siiliä kaivaten ♥

Huh huh.... oli siellä Studiolla rankaa, onneksi pääsimme perille panfuun! Juuri niin, tännehän me kuulutaan eikä LPT Studiolle. Niin, mutta kirjoittelemme vertailuruudun aina sieltä sekä sitten myös uutislähetyksen. Oikeesti toivottavasti jaksatte lukea.... toivon. Sitten tulee....


Panfu Putous!!! En varastanut tätä ideaa sitten Musilta vaan tämä on ollut päässäni jo kauan, siitä lähtien kun Putous tuli! Eli en varastanut.
Tämä on siis kisa mikä voi olla blogissamme kauan ja katsotaan kuinka tässä sitten oikein käy, Putouksessa voi olla suoria lähetyksiä jos toimii.
Haluasin niin, mutta kuvia tulee! :)

Ohjeet

Ohjeet ovat sen kaltaiset, että sinun pitää miettiä huolella ukkosi, ketä esität.
Keksi sille nimi, missä se asuu sun muuta. Nimi ja missä hän asuu on pakolliset!
Sinun pitää saada se kaikki kerrottunu siihen yhteen chat juttuun. Eli kaikki pitää tulla kerralla ei voi olla kahta niitä chat juttua. Tätä tarkoitan:
Olen lili100, olen panfusta, siellä olen ja minulla on kavereita. Missäs si.....
Tollee ei saa jäädä, kaikki yhteen juttuun etkä voi sitten enää jatkaa sitä loppuun, otan kuvan yhden kuvan missä sinä sanot sen. Sinulla pitää olla vaatteet päällä, siitä tulee plussaa jos sinulla on hahmoosi sopiva asuste (otetaan huomioon myös tavikset) Taviksilla on hyvät mahdollisuudet voittaa.
Palkinto on yllätys, mutta luvassa ensimmäisellä ainakin 300 pkta!
Sekä muuta yllättävää. Tapaamme siis mun lili100 majassa Keskiviikkona klo: 17.00 - 17.30 toivottavasti pääset ja Lauantaina klo: 15.00 - 15.30!
Jos et pääse juuri noina aikoina sano kommenteissa niin tapaamme myöhemmin, mutta toivottavasti nuo ajat käyvät. Te katsojat sitten päätätte voittajat sekä minun antamat pisteet lisätään niihin ääniin mitä katsojat haluavat, kuulostaako kivalta? (= Sanokaa ihmeessä kommenteissa mitä pidätte ja mitä jäi epäselväksi.

Ps. Minä ja adam mentiin uudestaan häihin ja nyt kaikki on hyvin (= Arvatkaa mitä muuta? Ella oli panfussaaa! Siis ihana Elluliinimme :)))

Ps. Harmiiii Sasseliini loppasi panfun, yhyy!!! ♥


Tassuttain lili100 ♥

Ps. Soriiii tooosi pitkästä postauksesta, toivottavasti jaksoitte lukea ja Panfu Putouksessa tärkein ei ole vaate vaan se mitä esität ja puhe! Mutta vaatteet + !

8 kommenttia:

  1. Mä yritän päästä keskiviikoksi!

    VastaaPoista
  2. mä osallistun ja mun nimi on ...Lurppi... ja mä tuun ....pissi mäeltä....

    VastaaPoista
  3. Hei!

    En nyt oikein tajua... Milloin pitää tulla PANFUUN? EN YMMÄRRÄ! Mutta teen nyt niin miten ymmärrän.. ;)

    Nimi: Kitte Kirahvinselkä..XD
    Asun: No siellä kirahvinseläs tietty ;D
    mOTTO:
    JAAAAAAA, ETTÄÄÄÄ sillälailla XP
    Luonne: Hullu..


    Tassuittain, Kissafani123!

    VastaaPoista
  4. Mä oon crazy_man ja tulen sinun talon alaisesta laboratoriostasi ja motto on: Kenelle sä puhut?

    VastaaPoista
  5. Eli siis tulet panfuun Keskiviikkona tai sitten Lauantaina, tuossa on kellon ajat, minun majaan. Siellä Kerrot yhdessä semmoisessa chatti jutussa siis se kun painat enteriä sen pitää olla juuri semmoinen ei isompi eli ei kahta semmoista koska muuten mun pitää ottaa tosi monta kuvaa xP Sitten kun tuossa on missä asun jne. Voit kertoa esim näin. Olen Kitte Kiranvin selkä, asun kirahvinselässä ja mottoni on JAAA ETTÄ sillälailla. Varautukaa olen hullu! Tuollainen, mutta tuo on esim. siis keksi omasi ja muista että se mahtuu ja kaikille muillekkin tämä!

    Tassuttain
    lili100 ♥ tovottavasti ymmärsitte!

    Viljami: Kiva kun yrität päästä :)
    Late: Ok nähdään sitten Keskiviikkona tai Lauantaina :D

    VastaaPoista
  6. Lili arvaa mitä....Jennakamu22 on kirjottanu mun blogiiin!!!! Jes Woohoo

    VastaaPoista
  7. Mäkin koitan tulla! Hyviä idiksii teillä kaikilla!!

    Nähdään Panfussa! ♥

    -PP

    VastaaPoista
  8. Mä osallistun. Oon Missy Black ja oon Amerikasta...

    VastaaPoista

Kommentoisitko? ;D
Olisi kiva jos kommentoisit, kommentteja on aina kiva lukea! Mutta kommaa vain kaikkea kivaa asiaa! Älä kiroile tai hauku ketään!

Toivottelee
lili100 ♥